Activ pe pietele din Romania, Emiratele Arabe, Arabia Saudita, Serbia si aflat in pregatiri de lansare la New York, TPS Engage, start-up-ul cu origini romanesti parte din acceleratorul global Techstars, se extinde in Asia, ca urmare a inscrierii intr-un program de localizare initiat de Guvernul Coreei de Sud.
TPS Engage este singura companie cu nucleu romanesc aflata printre cele 40 de startup-uri din toata lumea, selectate pe baza de pitch si sustinute tehnic si financiar pentru integrarea pe piata.
Matei Psatta (co-fondator & Chief Marketing Officer, TPS Engage) ne povesteste despre etapele programului mai jos. In prima faza, membrii startup-urilor selectate vor fi pusi in legatura cu o serie de mentori care vor mijloci intrarea acestora in piata, urmand apoi ca fiecare start up sa gaseasca parteneri potriviti pentru dezvoltare - in cazul TPS Engage, atat retele de ecrane digitale, cat si advertiseri activi in marketplace-ul platformei, care permite adaptarea continutului campaniilor outdoor, rezultand reclame contextualizate, livrate in mediul potrivit, la momentul potrivit.