Urmatoarea destinatie TPS Engage - Coreea de Sud. Matei Psatta: In primele luni vom stabili parteneriate si adapta produsul pentru piata locala

Urmatoarea destinatie TPS Engage - Coreea de Sud. Matei Psatta: In primele luni vom stabili parteneriate si adapta produsul pentru piata locala

Activ pe pietele din Romania, Emiratele Arabe, Arabia Saudita, Serbia si aflat in pregatiri de lansare la New York, TPS Engage, start-up-ul cu origini romanesti parte din acceleratorul global Techstars, se extinde in Asia, ca urmare a inscrierii intr-un program de localizare initiat de Guvernul Coreei de Sud.

TPS Engage este singura companie cu nucleu romanesc aflata printre cele 40 de startup-uri din toata lumea, selectate pe baza de pitch si sustinute tehnic si financiar pentru integrarea pe piata. 

Matei Psatta (co-fondator & Chief Marketing Officer, TPS Engage) ne povesteste despre etapele programului mai jos. In prima faza, membrii startup-urilor selectate vor fi pusi in legatura cu o serie de mentori care vor mijloci intrarea acestora in piata, urmand apoi ca fiecare start up sa gaseasca parteneri potriviti pentru dezvoltare - in cazul TPS Engage, atat retele de ecrane digitale, cat si advertiseri activi in marketplace-ul platformei, care permite adaptarea continutului campaniilor outdoor, rezultand reclame contextualizate, livrate in mediul potrivit, la momentul potrivit. 

 

Statusul extinderii TPS Engage

Suntem prezenti in piata din Romania, UAE, KSA, Serbia si avem colegi in New York care pregatesc lansarea oficiala in SUA. Feedback-ul este foarte bun, efortul cel mare acum este a tine pasul cu rata de extindere si cererea crescuta. 

 

Aplicatia in programul din Coreea de Sud 

Asia a fost intotdeauna o piata de mare interes pentru noi - este printre cele mai inovatoare in materie de Digital Out of Home si cea mai deschisa fata de noi tehnologii. Pentru a o accesa, insa, aveam nevoie de sprijin local, iar programul din Coreea de Sud era perfect pentru nevoile noastre si se pare ca si noi pentru ei.  

Programul are un proces complex de selectie in intreaga lume. S-au organizat sesiuni de pitch in Europa, Asia, America si MENA. Din cate am inteles, s-au inscris mii de companii din toate domeniile, iar criteriul principial de selectie a fost marimea/succesul businessului, precum si "market fit-ul" pentru Coreea de Sud.

Nu am detalii legate de celelalte startup-uri, urmeaza sa ne cunoastem pe 21 august in Seul, dar din cate stiu, suntem singura companie romaneasca. 

 

Prima faza a programului. Implicarea advertiserilor

In primele luni vom stabili parteneriate si adapta produsul pentru piata din Coreea. Mentorii programului iti ofera consultanta si te pun la masa cu oamenii potriviti, mai departe este rolul fiecarui startup de a se dezvolta. 

Pentru a trece in a doua faza, trebuie in primul rand sa gasim partenerii potriviti pentru piata respectiva. Asta inseamna atat retele pe care sa le includem in platforma, precum si advertiseri care sa foloseasca uneltele noastre. In functie de performantele respective (clienti, parteneriate etc.), putem castiga un premiu fix si sa continuam programul de suport si in 2020. Putem, de asemenea, sa decidem sa continuam pe cont propriu expansiunea. 

Pentru a implica advertiserii in prima etapa, probabil ca vom urma aceeasi strategie ca in Romania, UAE, KSA, Serbia si USA, unde lucrurile au functionat foarte bine - propunerea comerciala e foarte avantajoasa pentru retelele de ecrane, iar pentru advertiseri s-a dovedit ca a avea reclama potrivita la momentul potrivit face o diferenta enorma in acest mediu.

 

Dinamica industriei globale de outdoor digital

Cred ca piata a inceput sa inteleaga potentialul acestui mediu, vezi foarte multe eforturi noi de inovare, dar in directii foarte diferite. Aici avem avantajul experientei si a pilotului comercial de succes din tarile unde suntem prezenti. Adica avem avantajul ca am gresit si am invatat. In urmatorii ani, lucrurile se vor armoniza si vor inainta intr-o singura directie.

 

Viitorul outdoor-ului clasic in contextul dezvoltarii industriei DOOH?

Cred ca exact acesta este cuvantul cheie - contextualizarea, adica reclama potrivita la momentul potrivit. Impreuna cu datele pe care DOOH-ului le poate oferi acum, cel mai important lucru este adaptarea continutului la contextul din fata ecranului. Pe masura ce brandurile mici si mari vor intelege acest lucru, mediul va deveni din ce in ce mai performant si atractiv pentru advertiseri. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related