Urmatoarea destinatie TPS Engage - Coreea de Sud. Matei Psatta: In primele luni vom stabili parteneriate si adapta produsul pentru piata locala

Urmatoarea destinatie TPS Engage - Coreea de Sud. Matei Psatta: In primele luni vom stabili parteneriate si adapta produsul pentru piata locala

Activ pe pietele din Romania, Emiratele Arabe, Arabia Saudita, Serbia si aflat in pregatiri de lansare la New York, TPS Engage, start-up-ul cu origini romanesti parte din acceleratorul global Techstars, se extinde in Asia, ca urmare a inscrierii intr-un program de localizare initiat de Guvernul Coreei de Sud.

TPS Engage este singura companie cu nucleu romanesc aflata printre cele 40 de startup-uri din toata lumea, selectate pe baza de pitch si sustinute tehnic si financiar pentru integrarea pe piata. 

Matei Psatta (co-fondator & Chief Marketing Officer, TPS Engage) ne povesteste despre etapele programului mai jos. In prima faza, membrii startup-urilor selectate vor fi pusi in legatura cu o serie de mentori care vor mijloci intrarea acestora in piata, urmand apoi ca fiecare start up sa gaseasca parteneri potriviti pentru dezvoltare - in cazul TPS Engage, atat retele de ecrane digitale, cat si advertiseri activi in marketplace-ul platformei, care permite adaptarea continutului campaniilor outdoor, rezultand reclame contextualizate, livrate in mediul potrivit, la momentul potrivit. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related