[Reguli de pitch] Ionut Andrei (V8 Interactive): Ne-am "maturizat" cu totii putin. Am mai invatat din greseli, din alegeri nereusite, din istoricul cu un client

[Reguli de pitch] Ionut Andrei (V8 Interactive): Ne-am "maturizat" cu totii putin. Am mai invatat din greseli, din alegeri nereusite, din istoricul cu un client

Ionut Andrei, Executive Director V8 Interactive, observa o evolutie in publicitatea din Romania: valoarea se triaza mult mai rapid, industria de comunicare creste, oamenii migreaza de la un brand la altul, de la agentie la client, de la o agentie la alta ...si duc cu ei toata experienta acumulata. Cele mai mari probleme cu pitchurile raman totusi doua: modul in care este definita cerinta si lipsa bugetului.

Greu sa faci minuni in doua saptamani. Sau sa faci o strategie pe 3 ani fara un istoric, date/research, probleme reale intampinate de brand...etc.

Nu se poate ignora partea buna a pitchurilor, insa: Competitia si radiografia realitatii. In felul acesta intelegem obiectiv unde suntem, crestem, si uneori reusim sa devenim mai buni, spune Ionut Andrei. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related