In ultimii ani, clientii sunt mai deschisi si incearca sa organizeze un pitch conform unor bune practici, crede Victor Pantea, Managing Partner The Mansion Advertising. Se incearca o crestere a transparentei in procesul de selectie, spune el, si transmiterea unui ton de seriozitate si rigurozitate, reflectat in special prin semnarea de NDA-uri, crearea de conturi in diferite platforme de biding, mergandu-se chiar la licitatii live, transmiterea de brandbook-uri atunci cand le solicitam, organizarea de intalniri premergatoare pentru diferite clarificari. Pe de alta parte, exista inca frustrari, probleme si obstacole in organizarea unor pitchuri ca la carte, venite din ambele parti: clientii prin necunoasterea/ignorarea/neaplicarea "Ghidului de Pitch", iar agentiile prin aplicarea zicalei “clientul nostru, stapanul nostru” si asumarea pretului cel mai mic pentru castigarea clientului.
[Reguli de pitch] Victor Pantea (The Mansion Advertising): A crescut considerabil numarul de livrabile, ceea ce duce la un volum de munca enorm din partea agentiei
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: