Spune pe bune. Adica pe Twitter

Spune pe bune. Adica pe Twitter

Exista doua tipuri de oameni pe lumea asta. Cei care impart lumea in doua tipuri de oameni si cei care nu.

Glumesc, exista cei care cred in atitudinea what you see is what you get si se comporta in social media la fel cum se comporta si in viata reala. Si exista cei care folosesc retelele sociale pentru a-si proiecta o personalitate "augmentata". Totusi, conform ultimelor studii ale cercetarilor britanici, nu s-a gasit inca individul care se incadreaza in prima categorie. Adica in social media, toti incercam sa parem altfel decat suntem.

Twitter a pus insightul intr-o campanie care sa-l diferentieze in peisaj, dar si sa rezolve ecuatia psihologica a intrebarilor "ce cred eu despre mine", "ce crede lumea despre mine" si "ce cred eu ca ar crede lumea despre mine din cum sunt eu de fapt".

E vorba de o serie de OOH-uri, in care userii isi compara imaginile de pe Twitter, mai conforme cu realitatea, vs cele cosmetizate de pe Facebook, Instagram sau LinkedIn. 

Campania include 31 de astfel de postari, ce vor fi aparea in august in retelele de metrou din San Francisco si New York, potrivit TheDrum.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related