[Reguli de pitch] Tiberiu Țuluca (Armada Marketing): Cel mai putin placut este cand toate agentiile depun tot efortul iar la final nu castiga niciuna

[Reguli de pitch] Tiberiu Țuluca (Armada Marketing): Cel mai putin placut este cand toate agentiile depun tot efortul iar la final nu castiga niciuna

La finalul unui proces istovitor de pitch, proiectul se amana ”momentan”. Sau nu se mai intampla, din motive stiute doar de client. Aceasta este una din frustrările adunate de Tiberiu Țuluca, Managing Director Armada, in urma pitchurilor. Ar mai fi si situatia in care clientul pune presiune pe agentie alocand deadline-uri de cateva zile, pentru ca apoi sa dureze saptamani intregi pana la desemnarea castigatorului.

Din punctul meu de vedere, asta arata ca, in linii mari, in continuare clientii vad agentiile ca pe niste furnizori, in timp ce agentiile isi doresc sa fie percepute ca niste parteneri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related