Cică sunt la modă bunicuțele și dau bine în reclame. Mai ales cele care fac rap. Ei bine, de această părere au fost cei de la Sebo, o organizație de creditare nebancară din Republica Moldova.
Vedem ce și cum imediat mai jos; deocamdată, o întrebare: o mai țineți minte pe bunicuța care bătea toba prin 2005 pe scena Eurovision, alături de Zdob și Zdub? Tot ea, șapte ani mai târziu, bătea toba tot într-un cântec de-al Zdubilor: „Moldovenii s-au născut”.
Astăzi, aceeași bunicuță continuă să bată toba, dar într-un spot lansat de sus-amintita companie. Și mai face și rap, dar nu de una singură, ci alături de-un bunic și un motan animat. Pe ritmuri de ciki ciki tu, protagoniștii anunță o promoție de 90 de zile de credite gratuite pentru cei care iau prima dată un credit de la Sebo:
Pe de o parte jucăuș (și, în contextul local, "viral"), pe de altă parte îngrijorător (nu vă sperie că doi bunici fac reclamă la o companie de creditare?), spotul rulează la TV de o lună, dar a ajuns poate și mai popular în online.
Una dintre cele mai mari pagini de divertisment din Moldova a făcut o postare despre spot, mai exact despre frecvența cu care e transmisă la TV și radio.
Valul de comentarii apărut e îndoit, unii spun că li se pare amuzantă, alții că e iritantă. Noi spunem așa: se poate ca sfârșitul lumii să fie cu încă un pic mai aproape.