[Rezolvăm în DTP] Dan Butoi (Cheil | Centrade): Meseria e pe cale de dispariție! De ce ar mai vrea cineva să devină DTP-ist?

[Rezolvăm în DTP] Dan Butoi (Cheil | Centrade): Meseria e pe cale de dispariție! De ce ar mai vrea cineva să devină DTP-ist?

Parcă se conturează din ce în ce mai tare un numitor comun în ce privește meseria de DTP-ist: e bine să fii autodidact. Pe măsură ce oamenii din agenții sau freelanceri vorbesc liber despre asta, vedem cum latura practică, învățatul de unde se poate, confruntarea cu orice fel de brief, în lipsa unor standarde “ca în afară” fac totuși ca proiectele să apară pe piață.

“DTP-ul este finalul de linie pentru proiectele care au implementare care folosește tiparul. DTP-ul nu se înțelege bine cu nimeni :)”

Dar oare să fie ultimele? DTP-istul e o specie pe cale de dispariție, e de părere Dan Butoi, Pre-Press Manager Cheil | Centrade, poate și de aia e bine să-i facem o recapitulare de la epoca 16 RAM până în prezent.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cheil Centrade

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Dosare editoriale

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related