Carrefouriada

Cosmar de consumator
Simbata. 19 februarie. Consumatoridi se trezeste tirziu. Are capul greu si inca mai aude in timpane bubuitul boxelor, zgomotul paharelor ciocnite si birfele tipate peste muzica din club. Deschide ochii pe o zi de simbata friguroasa, cu mizga pe cer. Bea cafeaua in bucatarie. Neagra. Cu doua aspirine.

E deja trecut de prinz cind Consumatoridi se hotaraste sa mearga la cumparaturi. La Carrefour. Nu e un amator de chilipiruri, insa a fost acolo acum citeva saptamini, intr-o miercuri seara, si i-a placut. Lui Consumatoridi ii place mirosul de magazin cu de toate. Ii place sa impinga carutul printre rafturi. Sa ajunga de la carti la usturoi in doar citeva secunde. Ii mai place culoarea pestelui proaspat. Data trecuta admirase un crap imens pina il cumparase.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related