[Influencer Update] Adriana Stanciu & Anca Marcu Iana, RANEvents: Piața e aproape de punctul în care elementele deontologice ale „jobului” de influencer încep să fie definite

[Influencer Update] Adriana Stanciu & Anca Marcu Iana, RANEvents: Piața e aproape de punctul în care elementele deontologice ale „jobului” de influencer încep să fie definite
Adriana Stanciu, PR Manager/ Anca Marcu Iana, Managing Supervisor, RANEvents

Adriana Stanciu, PR Manager, și Anca Marcu Iana, Managing Supervisor, RANEvents cred că influencerii ar trebui să puncteze la capitolele flexibilitate, creativitate și pasiune:

"Cei mai mulți influenceri iubesc ceea ce fac, online-ul e viața lor, nu e nimic fals în asta, nu se prefac și nu pretind că sunt altceva decât sunt."

Dacă înainte, influencerii erau vedetele din TV, noua specie de influenceri este formată din personalități ale online-ului - bloggerii, Instagrammerii, YouTuberii care pun la dispoziție brandurilor în special generațiile Y si Z, greu accesibile prin media traditională.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


RAN Communication

RAN Communication este o agentie on the go. Atunci si acolo unde clientul are nevoie, aproape 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana. RAN Communication inseamna o cultura dinamica si pozitiva, avand o... vezi detalii »

Dosare editoriale

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related