Pe 6 iulie 2019, înainte de concertul Jessie J din cadrul festivalului Neversea, publicul a avut ocazia să urmărească la scena principală un moment special: 60 de drone “dansând” în sincron. Combinând creativitatea cu tehnologia a rezultat un moment de 6 minute în care publicul a aclamat la fiecare schimbare de formație.
60 de drone, 2 luni de programare, 25 de oameni din echipe naționale și internaționale, zeci de ore de pregătiri și repetiții, formații de drone de 247m lungime și 40 înălțime care au zburat la o înălțime de 120m deasupra mării, acestea sunt ingredientele care au făcut ca o activare de brand să fie aplaudată de cei peste 40.000 de oameni prezenți în public.
“Am ales să ne bazăm pe tehnologie pentru factorul de WOW, la care am adăugat elemente din lumea brandului și din specificul evenimentului. Conceptul a pornit de la remixul melodiei “Volare” și am găsit fix acele elemente care pot zbura într-o coregrafie spectaculoasă. Am avut note muzicale, dansatori, formații 3D, totul culminând cu o formație în care o sticlă “toarnă bere” într-un pahar. Momentul în care am știut cu certitudine că show-ul a fost un adevărat succes a fost acela în care oamenii au aplaudat și aclamat la apariția logo-ului Peroni.”, a declarat Millo Simulov (Creative Partner și Regizor).
“Provocarea a fost să reușim să găsim acele activări eficiente pe care să le putem integra natural în contextul evenimentului. Activările BTL trebuie să aibă în spate un concept creativ valoros și o gândire strategică pentru a reuși să-i oferi consumatorului emoție.”, a spus Gabriela Hiriț (Managing Partner).
SPIDER Group are deja în portofoliu o serie de proiecte realizate în premieră în România. Primul film interactiv, primul film VR/360, Show de dans multimedia realizat pe scena de la TedX Bucharest și acum, primul show de drone.
“Evident că ai o satisfacție atunci când implementezi în premieră un proiect în România. Toată această satisfacție vine însă și cu multe necunoscute, riscuri, stres, multe planuri de rezervă și “ce facem dacă?”. Pe lângă partea de creație și programare o mare parte din energie a mers în direcția organizării show-ului astfel încât să respectăm toate normele de siguranță și să ne coordonăm perfect. Mulțumim pentru sprijin și cooperare tuturor autorităților implicate, în special reprezentanților Autorității Aeronautice Civile Române.”, a completat Millo Simulov.
Peroni Nastro Azzurro a fost pentru prima dată partener principal la Neversea și pentru ediția din acest an participanții s-au putut bucura de o serie de activări care să-i aducă în atmosfera relaxantă specifică italienilor.
SPIDER Group a realizat conceptul și implementarea zonelor de activări unde participanții și-au putut lua un moment de respiro pe parcursul festivalului. Zona Riviera Peroni a inclus o plajă special amenajată cu șezlonguri, baldachine, căsuță de salvamar, leagăne amplasate pe malul mării, plăci de surf și instalație cu nisip albastru și palmieri.
“Cu ajutorul echipei SPIDER am implementat multiple proiecte de succes în ultimii ani și am pus bazele unui parteneriat solid. Brieful nostru a venit cu foarte multe provocări însă și de această dată s-au ridicat deasupra așteptărilor noastre. Show-ul de drone dedicat Peroni va rămâne un highlight al acestei ediții Neversea și ridică ștacheta pentru anul viitor.”, a declarat Bogdan Jianu (Brand Manager Peroni Nastro Azzurro).