Totul e bine cand se termina cu sos

Totul e bine cand se termina cu sos

Umanitatea s-a confruntat dintotdeauna cu problema resurselor limitate. Oamenii au pornit razboaie pentru a avea acces la aur, petrol sau gaze; nimanui nu-i convine cand o resursa se epuizeaza. Noroc cu dezvoltarea tehnologiei care a permis exploatarea energiilor alternative, solare, eoliene si altele. Exista, insa, o problema acuta careia umanitatea inca n-a reusit sa-i dea de cap -  si, anume, momentul ala cand ti se termina pizza.

Pizza este, de altfel, o sursa de energie neregenerabila; cel putin, pana o comanzi pe urmatoarea. 

Dupa ce Jerry’s Pizza a incercat o ruta de rezolvare - exploatarea prietenilor in vederea obtinerii ultimei felii, mai dulce ca toate celalalte - in prezent ataca o noua complicatie aparuta in schema: lipsa sosului pentru ultima felie. Recunoscund gravitatea situatiei, Jerry (of Jerry’s Pizza) anunta lansarea campaniei “No more, no more sauce”, care pune la dispozitia celor aflati la limita un mic recipient cu sos kethup, creat special ca sa fie acolo, cand ai nevoie, cum ne informeaza Jerry in propriile-i cuvinte romanesti:

 

Iata cum advertisingul poate duce umanitatea inainte. Pentru context, Milka a sesizat in 2014 o alta problema acuta a umanitatii, respectiv accesul la ultima patratica de ciocolata.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related