E greu sa explici cuiva neavizat cu ce se mananca meseria de DTP-ist in totalitate, iar daca nu ai lucrat intr-o agentie, pe la CS sau creatie, slabe sanse sa te fi lovit de termenul asta. Suna atat de tehnic, incat iti vine sa te intrebi daca nu e cumva o denumire romaneasca. Ai ceva “de tiparit”, mergi la DTP, asa ar suna cel mai logic. Dar lucrurile din spatele Desktop Publishing-ului sunt un pic mai complicate de atat. Incepem un nou serial, dedicat Cenusaresei publicitatii, DTP-ul, in incercarea de a pune in lumina oamenii fara de care tiparul ar ramane un vis al creatiei eterne.
[Rezolvam in DTP] Narcis Pintilie, Hogarth & Ogilvy: In preajma pensiei, as putea ajunge un fel de ceaprazar, curelar sau selar intr-o pravalie DTP, undeva in Centrul Vechi
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: