[Influencer Update] Ștefania Kadima, Republika: Se pune tot mai mult accent pe o abordare mai strategică a colaborărilor, mai ales când vorbim de brandurile mari

[Influencer Update] Ștefania Kadima, Republika: Se pune tot mai mult accent pe o abordare mai strategică a colaborărilor, mai ales când vorbim de brandurile mari

Ștefania Kadima, Managing Partner la Republika, vede o piață emergentă, în sensul strict al termenului: multe borne deja atinse, la o viteză mai degrabă necontrolată,  și mulți pași de făcut înainte:

Piața își trăiește încă anii copilăriei: cu puseuri de creștere și învățarea lecțiilor specifice “celor 7 ani de acasă.

Ea asociază evoluția fenomenului de influencer marketing și de evoluția infrastructurii digitale din țară și consideră că schimbările pozitive țin de ecosistemul brand + agenția brandului + impresar + influencer și de seriozitatea cu care fiecare jucător din acest ecosistem tratează proiectele făcute în comun.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related