Campania națională “Sosești revigorat” care se desfășoară în perioada 1 iulie - 25 august 2019 este de fapt o invitație la o calătorie multibrand - Orbit, Airwaves și 5Gum - presărată cu premii pentru consumatorii de gumă de mestecat fără zahăr.
Mecanismul se dorește a fi unul la îndemâna oricui simte nevoia unei porții de prospețime: fiecare bon fiscal înregistrat pe sosestirevigorat.ro care dovedește cumpărarea a cel puțin un flacon de Orbit, Airwaves și 5Gum îl aduce mai aproape de premiile din campanie.
Călătoria competițională durează 56 de zile, timp în care participanții pot caștiga, în fiecare zi, unul dintre cele 56 premii zilnice (bonuri de combustibil în valoare de 150 lei) pentru a-și alimenta energia și entuziasmul de aventură. Promisiunea campaniei este că Marele Câștigător va ajunge revigorat intr-o mașină marca Toyota C-HR Hybrid.
Campania ‘’Sosești revigorat’’ pozitionează guma de mestecat fără zahăr ca un partener de călătorie cu beneficii vizibile, pornind de la creșterea gradului de atenție în trafic, cât și la oferirea unei stări de revigorare către destinație. Astfel, experiența condusului se transformă într-una plăcută, prin consumul gumei de mestecat fără zahăr la volan.
Campania integrată de comunicare MARS România “Sosești revigorat” vine la pachet cu o noutate în portofoliu: lansarea noului produs Orbit Mega.
Orbit Mega este noua gumă de mestecat fără zahăr care combină tot ce-i mai bun din celelalte sortimente Orbit, pentru o experință mai gumată (!sic), cu o aromă puternică și o textură extracrocantă.
Ecosistemul canalelor de comunicare a campaniei implică o investiție consistentă în activările tactice dezvoltate special pentru magazinele partenere MARS România la nivel național, in campanii de promovare outdoor si parteneriate radio, este completat de componente digitale prin website-ul dedicat sosestirevigorat.ro , agregatorul informațiilor și al mecanismului competiției, precum și prin comunicarea de brand pe canalele de social media Orbit, Airwaves și 5Gum.
Website-ul campaniei ofera vizitatorilor o călătorie plăcută și intuitivă, sperăm noi, atât pentru a accesa concursul, cât și o zonă de conținut creată în parteneriat cu pasionații de aventuri, calatorinbascheti.ro. Secțiunea dedicată de blog, ‘’Inspirație pentru călătorii pe 4 roți’’ conține o serie de articole inspiraționale pentru a ajunge în destinații cel putin interesante vara aceasta în România.
Campania ‘’Sosești revigorat’’ reprezintă angajamentul luat de către MARS România deja de câțiva ani în a contribui și a transforma experința din trafic într-o experiență plăcută, revigorată.
Echipele implicate in campanie:
Echipa Mars Romania: Clara Arghirescu – National Customer Marketing Manager, Anca Taran – Customer Marketing Manager, Valentin Stamate – Trade Marketing Coordinator, Radovan Vesely - Brand Manager Multisales CE
Echipa Digital Wand: Ximena Cilibiu - Managing Partner, Olivia Catana - Digital Marketing Director, Ionut Aldea - Senior BTL Manager, Sabina Weiscovici - PR & Social Media Manager, Daniel Timofte - Integration Strategy Manager.