[Pași repezi spre industrie] Mirela Grinzeanu: Mulți absolvenți se îndreaptă spre publicitate cu așteptări desprinse din Mad Men și nu din realitate

[Pași repezi spre industrie] Mirela Grinzeanu: Mulți absolvenți se îndreaptă spre publicitate cu așteptări desprinse din Mad Men și nu din realitate

Primele frici reale despre viitorul meu în industrie au apărut când am ales să modific cursul "normal" al lucrurilor și să plec pentru un semestru cu Erasmus. Ideea că voi rata jobul 'vieții mele' nu mă lăsa să mă bucur de promisiunea celor 5 luni petrecute sub soarele Lisabonei, iar fiecare coleg care se lăuda cu noul job îmi hrănea anxietatea cu lingurița.

Doar că odată ajunsă acolo, mi-am dat seama că a fost cel mai bun lucru pe care-l puteam face. Distanța e un filtru foarte bun pentru lucrurile care contează în mod real. M-am întors mult mai convinsă de ceea ce vreau să fac. Mirela Grinzeanu a ajuns, la finalul experienței sale de Erasmus, la aceeași concluzie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related