Uneltele creativităţii aplicate. Andreea Nițoi & Matei Schwartz: "Rebranding Creativity s-a născut din ambiția unor oameni de a coagula o (nouă) categorie profesională"

Uneltele creativităţii aplicate. Andreea Nițoi & Matei Schwartz: "Rebranding Creativity s-a născut din ambiția unor oameni de a coagula o (nouă) categorie profesională"

Percepția creativității ca skill rezervat anumitor categorii de profesioniști nu e prea constructivă, nici în general și cu atât mai puțin în epoca tehnologiei. De aici au plecat membrii asociației CREA-EST, care organizează a doua ediție a evenimentului Rebranding Creativity, în septembrie la Cluj.

Vrem să insistăm asupra faptului că nu avem obiective de business cu acest eveniment. Rebranding Creativity s-a născut din ambiția unor oameni de a da înapoi comunității locale, de a coagula o (nouă) categorie profesională și de a contribui la poziționarea României ca hub european pentru Creativitate și Inovație.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related