[Scoli alternative] Cosmin Nastasa: Rolul OK Institute a fost, de la inceput, sa seteze corect structura unui marketer digital

[Scoli alternative] Cosmin Nastasa: Rolul OK Institute a fost, de la inceput, sa seteze corect structura unui marketer digital
Cosmin Nastasa, Fondator OK Institute

Online Knowledge Institute a insumat in 3 ani de zile 200+ cursanti si 500+ ore de cursuri. Fondat de Cosmin Nastasa si Bogdan Zaharia, acesta se adreseaza specialistilor de marketing din companii, antreprenorilor de online si marketerilor digitali.

Din pasiune, din dorința de a fi alături de marketerii online, din nevoia de informație eficientă - am creat un loc în care profesioniștii crează profesioniști.

Modulele de studiu includ Google Ads, Facebook Ads, Analytics, SEO sau Affiliate Marketing, dureaza intre 6 si 8 saptamani si se desfasoara offline. Sustin si workshopuri de o zi, precum Google Tag Manager sau E-commerce Strategy.

In plus, OK Institute are si un curs de GDPR - General Data Protection Regulation, creat pentru a tine pasul cu schimbarile generate de legislatia din domeniul protectiei datelor cu caracter personal, in special in piata de online, e-commerce si in zona de retail.

Cosmin Nastasa, Fondator OK Institute

Startul scolii

Ideea deschiderii OK Institute a venit in 2017, dupa o lunga perioada de interactiune cu oamenii din piata de marketing online din RO si dupa cativa ani de training-uri si cursuri. Atunci am realizat ca cei mai multi care-si doresc sa invete marketing online aprofundat, fie pentru a deveni profesionisti, fie pentru businessul propriu, nu prea au optiuni.

Asa ca am hotarat sa aducem profesionisti/ practicieni fata in fata cu cei dornici de invatare.
Primii traineri au fost alesi dintre oamenii pe care-i cunosteam si stiam ce fac in viata profesionala si ce rezultate au. 

 

Public tinta

Cursurile sunt gandite pentru 3 categorii mari: specialistul de marketing din companie - care trebuie sa raspunda unor strategii tot mai inovative, antreprenorul de online - pentru care e esential sa inteleaga cum se leaga marketing-ul online de performantele business-ului si viitorul marketer digital - care cauta o cariera intr-una din specializarile noastre. 

Profilul cursantilor este extrem de eterogen: antreprenori, manageri de departamente de marketing, studenti/ liceeni de 19-20 ani, avocati si programatori.

Singura trasatura comuna a lor e ca au descoperit ca exista acel "ceva" in marketing-ul online, ca nu e doar marketing si ca vor sa invete, asa cum spun chiar ei, sa controleze viitorul afacerii lor.

 

Programa

Programa a venit ca o oglinda a disciplinelor si activitatilor pe care le practicam in viata noastra profesionala.
Fiecare subiect din programa acopera o arie pragmatica din viata unui marketer digital, orientarea noastra fiind spre marketingul de performanta/ orientat spre rezultate (performance marketing). De aceea tratam subiecte precum Google Ads, Facebook Ads, Analytics si SEO.

Diferentierea fata de invatamantul formal a venit tot ca o consecinta a subiectelor predate. Noi suntem orientati spre practica si invatare din experienta.

Cele mai populare sunt cursurile de Google Ads, Facebook Ads si Analytics pentru ca dau actiuni concrete si skill-uri utilizabile din a doua zi.

 

Traineri & noutati

Principalele criterii de selectie a unui trainer au legatura cu jobul de zi cu zi: experienta, profesionalismul si rezultatele.
Esenta OK Institute consta in livrarea de cunostinte in context, iar pentru asta cei care sunt traineri trebuie sa fie cei care aplica ceea ce spun in fiecare zi.

 

Dintre trainerii OK Institute fac parte:
Cristina Fulea (AdWords),  Matei Psatta (Content Marketing),  Bogdan Zaharia (Analytics & SEO),  Corina Maria Scheianu ( Facebook Ads) si  Evelina Vranceanu (Content Marketing)

 

Pe domeniul nostru, noutatile inseamna o stare de normalitate, o stare curenta.
Lucrurile se schimba de la o sesiune de curs la alta - totul venind de la modificarile din tehnologie. Platformele pe care lucram sunt updatate cu o viteza uluitoare - data de puterea companiilor care detin platformele.

 

Impactul scolii

Cursurile noastre deschid, in primul rand, usile catre universul online-ului.
Intelegerea conceptelor de functionare a digitalului sunt esentiale pentru orice activitate, indiferent ca e o zona de business sau nu. Dar aplicabilitatea principala e legata de cresterea afacerilor. 

Online Knowledge Institute activeaza pe o piata efervescenta, atat din perspectiva subiectelor atinse cat si a varietatii ofertelor de cursuri.
Totul pleaca de la noutatea domeniului - marketingul online - care, pe de o parte, ofera un "easy entry point" pentru cei care vor sa devina traineri si, pe de alta parte, un segment important de marketeri dornic de a intelege si invata. 

Rolul OK Institute a fost de la inceput, asa cum a fost gandit de creatorii lui, sa seteze corect structura unui marketer digital si sa duca prin acesta, in piata, un mesaj cat mai profesionist. 

 

Diplome & feedback

Noi ne uitam in primul rand la rezultatele/ satisfactia cursantului si la felul in care-si schimba discursul in digital marketing dupa terminarea unui astfel de curs.
Cu alte cuvinte, ne concentram pe integrarea cursantului in grupul de profesionisti in marketing digital.

Cel mai des primim aprecieri pentru partea practica si exemplele/ contextul pe care-l oferim actiunilor.
Iar cele doua aspecte stau la baza OK Institute.

 

Promovare & provocari

Nu ne promovam intens pentru ca nu avem multe sesiuni anual.
Cele mai frecventate cursuri se repeta de maxim 3 ori pe an. De aceea, principala sursa de cursanti e recomandarea. 

Noi spunem ca provocarea cea mai mare e atitudinea oamenilor fata de educatia alternativa.
Credem ca, acum, ajung sa faca cursuri de acest tip cei mai deschisi dintre oameni. 

 

Dezvoltare

De la inceput ne-am dorit nu doar sa livram informatie ci sa construim o comunitate de profesionisti in jurul nostru.
In felul asta sa putem ajunge sa livram un program mult mai bogat si educatia sa fie un proces continuu. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related