[CIVIC 5D in haine noi] Laur Ciorobea (Honda Trading Romania): Sugerez cu caldura participantilor sa nu faca un design doar pentru noi, ci unul pentru ei

[CIVIC 5D in haine noi] Laur Ciorobea (Honda Trading Romania): Sugerez cu caldura participantilor sa nu faca un design doar pentru noi, ci unul pentru ei

Laur Ciorobea (Marketing & PR Representative, Honda Trading Romania), parte din jurul competitiei CIVIC 5D Design Challenge by HONDA, ne povesteste mai jos cum ar aborda el brieful si spre ce directii de interpretari grafice s-ar indrepta. In primul rand, ar studia produsul din mai multe unghiuri, ar citi despre cultura japoneza si istoria Honda, ar consulta forumuri si alte resurse online despre car tuning. Designul lui s-ar baza pe culori indraznete si forme desenate de mana, plasat pe fundalul alb al modelului Civic 5D. Si n-ar fi exclus sa apara pe acolo si ceva mesaje in simboluri Kanji.

Apropo de asta, Laur ne spune ca directiile de interpretare grafica sunt vaste, de la istoria racingului Honda si pana la pop-culture-ul japonez:

Posibile directii de design pot incorpora ADN-ul sportiv Civic, istoria de racing bogata a brandului, elemente high-tech sau sci-fi, traditia bogata Japoneza (flori sakura, samurai, ninja, geisha, etc.) sau, de ce nu, Japanese pop-culture (Manga, Anime, etc.).

Dincolo de detaliile specifice, Laur ne spune ca la evaluare vor fi apreciate acele designuri care nu doar arata bine, ci spun si o poveste. Care poate fi proprie autorului:

 As vrea in primul rand sa vad designuri cu personalitate, ce nu reflecta doar personalitatea masinii, ci spun ceva si despre autor. 

Sugestiile lui se gasesc pe larg mai jos. Cu doza de inspiratie proaspat primita, va asteptam in continuare inscrierile, pana ca data lui 8 iulie sa vina peste noi.

 

 

Ideea unei competitii de creatie grafica

Honda Civic este o masina inconfundabila si nonconformista, o masina construita de oameni pasionati, pentru oameni pasionati. Adesea, clientii Honda sunt oameni cu o cunostinta vasta a automobilelor si in special a celor aproape 50 de ani de istorie Civic, oameni ce isi cunosc masina in profunzime si se identifica puternic cu brandul. Totodata vorbim de oameni creativi si de succes, puternici si independenti, adesea din profesii liberale.

Nu e deci de mirare faptul ca multi dintre membrii comunitatii Honda si-au personalizat masina in fel si chip, adesea in propriul garaj – de la prezoanele jantelor, pana la motor, spoilere, eleroane, grafica si paint jobs.

Privind lucrurile asa, provocarea de design Honda nu este nimic mai mult decat o extensie fireasca a spiritului comunitatii.

Honda Civic 5D a fost intotdeauna un model ce s-a remarcat prin designul avangardist, spectaculos, iar generatia curenta este una ce pur si simplu nu poate trece neobservata in trafic.

De la grila frontala cromata la blocurile optice spate, fiecare detaliu al noului Civic descrie o masina proiectata pentru a fi privita, iar asta o face panza perfecta pentru mintile creative din comunitatea IQads. Asteptam cu nerabdare sa vedem ce o sa iasa :)

 

Personalitatea modelului Honda Civic 5D

Ager, determinat, increzator si independent. Vorbim despre o masina performanta, high-tech si inedita. Daca este ceva ce putem spune cu 100% certitudine despre noul Civic este ca nu mai exista o masina la fel.

 

Extra informatii despre posesori

Posesorii de Honda Civic 5D sunt oameni puternici, tineri si cu pofta de viata, oameni pasionati, care stiu exact ce vor de la o masina. Vorbim de oameni cu spirit civic (pun intended), implicati in comunitate, cu opinii argumentate si mintea deschisa. Nu in ultimul rand, vorbim adesea de adevarati cunoscatori ai lumii auto si ai ingineriei japoneze.

Ne bucuram sa vedem ca exista comunitati bogate de fani Honda, comunitati stranse si active, cu intalniri dese si un spirit puternic de camaraderie.

 

Spiritul Honda in designul stickerelor

Cred ca spritul Honda este unul versatil, ce ofera posibilitati nelimitate de abordari si surse de inspiratie.

Posibile directii de design pot incorpora ADN-ul sportiv Civic, istoria de racing bogata a brandului, elemente high-tech sau sci-fi, traditia bogata Japoneza (flori sakura, samurai, ninja, geisha etc) sau, de ce nu, Japanese pop-culture (Manga, Anime etc).

 

Asteptari, ponturi, inspiratie

Sper ca acest concurs sa fie o oportunitate pentru participanti sa abordeze un subiect poate strain pentru ei, insa cu vaste posibilitati creative. Totodata, vorbim de un posibil castig financiar, dar si de un exposure in industria auto prin promovarea designului castigator prin canalele Honda.

In acelasi timp, suntem nerabdatori sa prezentam designurile catre comunitatea Honda, sa facem cativa din clientii Honda sa zambeasca si, de ce nu, sa oferim posibilitatea de a cumpara o editie speciala a acestui model mult indragit.

Noul Civic prezinta o combinație unică de linii dramatice, sculpturale și curbe line, atletice, deci evident incurajam amplasarea motivelor de design, astfel incat sa accentueze formele caroseriei.

Cu toate acestea, as vrea in primul rand sa vad designuri cu personalitate, ce nu reflecta doar personalitatea masinii, ci spun ceva si despre autor. Sugerez cu caldura participantilor sa nu faca un design doar pentru noi, ci unul pentru ei.

 

Aspecte in evaluare

Personal, votul meu va avea 3 criterii:

1) Voi premia designuri ce spun o poveste. Caut un design ce nu doar arata bine, dar care reuseste sa incorporeze inteligent elemente complementare pentru a comunica ceva, fie ca vorbim de brandul Honda, modelul Civic, cultura japoneza sau orice doreste autorul sa transmita.

Honda Civic este o masina ce face un statement, iar creatia trebuie sa indeplineasca acelasi lucru.

2) Originalitatea si curajul de a incorpora elemente inedite si chiar neasteptate. Honda nu ar fi ajuns nicaieri fara a-si asuma riscuri – recomand acelasi lucru din partea participantilor.

3) Nu in ultimul rand, estetica ansamblului - un design ce pune in evidenta postura dinamica si sportiva a noului Civic, ce iese in evidenta de la departare si intoarce capete pe orice drum.

 

Cum ai aborda tu brieful?

Personal, as incepe cu informatii despre produs. As studia masina din mai multe unghiuri pentru a-i identifica personalitatea, si, de ce nu, as consulta si un dealer pentru un test drive. As citi cate ceva si despre cultura japoneza si istoria Honda.

Mai departe de aici, exista varii surse de inspiratie. Eu as consulta forumuri si conturi de Instagram de car tuning, cat si comunicarea oficiala pe Instagram-ul Honda Romania (as da si un follow :P).

 

Masina ta Honda Civic 5D, versiunea colantata

Inca de mic, am fost pasionat de arta si am petrecut ore nenumarate pictand, desenand si sculptand in lut. As tinti sa creez o colantare inedita, ceva ce nu ar putea fi facut decat de mine.

Cred ca as folosi mai degraba imagini cu corespondent in lumea reala, desenate de mana, decat pur si simplu linii, forme si contururi abstracte, insa le-as incorpora si pe acestea in design.

Ar fi interesant de adaugat si mesaje in simboluri Kanji. As folosi culori indraznete, ce ies puternic in evidenta, si as folosi masina pe alb ca template. Stil si personalitate ar fi cuvintele-cheie.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Oameni

Sectiune



Branded


Related