Noua campanie PONY își propune să traducă pe înțelesul tuturor conceptul de car sharing printr-un spot video gândit ca un group chat cu prietenii.
Când cei de la PONY ne-au cerut să creăm o campanie de educare, ne-am gândit la FAQs și la cum îi putem face pe oameni să înțeleagă mai bine conceptul de mobilitate. Iar cel mai simplu mod de a explica beneficiile acestui serviciu este acela de a o face ca și cum i-ai povesti unui prieten despre propria ta experiență.
Pentru a dezvolta campania, am pornit de la următorul insight: mulți dintre noi nu sunt încă obișnuiți cu ideea de sharing și văd proprietatea ca pe un lucru sfânt. Ce-i al meu e al meu, e mai sigur, mai comod și spune ceva despre mine.
Cum am abordat aceste prejudecăți? Le-am transpus în situații reale, cu care ne confruntăm toți în viața de zi cu zi și am scos în evidență diferențele dintre “a avea” și “a folosi” o mașină doar atunci când ai nevoie.
Ne-am dat seama că nevoia unei soluții smart de mobilitate există, dar obișnuința îi împiedică pe mulți să testeze un stil de viață cu mai puține obligații și mai multă libertate de mișcare.
"Sub îndemnul Download the app, open the city, campania te invită să testezi un nou app esențial pentru viața în oraș. Pentru că ești tot timpul ocupat, pe fugă și cu ochii în inbox, ai nevoie de cât mai multe life hacks care să îți permită să te bucuri de viață, în ciuda lipsei de timp de care suferim cu toții.", Sabina Stănciucu (Copywriter Marks).
Spotul e compus din mai multe frânturi de dialog între un utilizator PONY și prietenii lui care vor să înțeleagă cum pot integra aplicația în viața lor de zi cu zi. Și pentru că PONY e despre sharing și folosirea inteligentă a resurselor, am creat spotul împreună cu o echipă mică, iar castingul l-am făcut cu prietenii noștri.
"Românilor li se pare foarte naturală ideea de proprietate, deși în multe cazuri e mai simplu, mai economic și mai sigur să închirieze sau să folosească în comun. Ne-am dorit o campanie de educare cu privire la car sharing ca alternativă smart de mobilitate urbană, prin care să vorbim deschis, natural și, mai ales, foarte aplicat despre modurile în care PONY îți simplifică viața.", Diana Oțelea (Head of Marketing and Communication PONY Car Sharing).
Campania, susținută prin spoturi video, OOH și social media, explorează situații reale cu care e ușor să empatizezi. Atunci când vii la birou cu mașina personală și seara ieși în oraș, ai două opțiuni, niciuna prea fericită: fie primești porecla #LimonadaToataNoaptea, fie lași mașina acolo și te întorci a doua zi după ea. Cu PONY, te bucuri de ce-i mai bun din ambele lumi: te deplasezi confortabil prin oraș și n-ai grija mașinii dacă decizi să bei ceva.
Sau poate îți place să fii spontan și vrei să poți decide, oricând și oriunde ai fi, să mergi la film sau, la munte. Acum, aplicația GetPONY îți dă această superputere. PONY nu e doar planul de back-up când ai mașina în service, ci și soluția prin care poți înlocui complet mașina personală. Pentru că oricum o ții parcată degeaba 90% din timp.
PONY e un rental, doar că mult mai ușor de folosit. Încarci buletinul, permisul și datele bancare în cont, găsești cea mai apropiată mașină și o închiriezi cu telefonul, direct de pe stradă. Fără intermediari sau extra costuri. La final, închizi mașina tot cu aplicația și plătești doar pentru timpul petrecut la volan. Combustibilul, asigurările și parcarea sunt incluse în preț. Poți folosi serviciul în București, Cluj și Alba Iulia. GetPONY, go places.
Echipa PONY CAR SHARING:
Diana Oțelea – Head of Marketing&Communication
Echipa Marks:
Mia Munteanu – Client Service Director
Sabina Stănciucu – Senior Copywriter
Dan Hagiu – Creative Director
Echipă producție:
Regizor: Alexandru Don
Director de Imagine: Alexandru Don
Asistent Camera: Merca Victor
Grip: Merca Victor
Editing: Alexandru Don
Voice over: Cristi Stanciu