Productivitatea nu se vinde la bucată, aşa că orice instrument care o poate maximiza merită sprijin şi atenţie. Acesta a fost principiul cu care INTERACTIONS a pornit colaborarea cu OneDock, un startup inovator dedicat optimizării şi organizării modului de lucru cu aplicaţiile SaaS.
OneDock te ajută să renunţi la colecţia de tab-uri în favoarea unei singure interfețe. Astfel, economiseşte timp, te ajută să te concentrezi mai bine prin eliminarea elementelor de distragere a atenţiei şi optimizează ecranul printr-o grafică clutter-free.
Versiunea BETA OneDock, de a cărei strategie de lansare şi promovare s-a ocupat INTERACTIONS, este deja disponibilă pentru descărcare pe onedock.app. Fii printre primii care o descoperă. Îmbunătăţeşte-ţi productivitatea, testând-o, şi modelează aplicaţia conform nevoilor tale, prin feedback. Vei avea satisfacţia de a fi realizat cea mai bună versiune a unui tool cu adevărat util, comunicat în prima etapă în Ungaria şi Croaţia.
“OneDock este un proiect lansat de Deutsche Telekom HQ şi modul de lucru este similar unui startup, dovedind că şi într-o corporaţie se poate inova şi lucra agil. În acelaşi timp, un proiect de succes nu depinde doar de planul de business, dar şi de implicarea partenerilor şi colaboratorilor. Înainte de a deveni tool-ul principal dedicat aplicaţiilor SaaS, aşa cum îi este destinat, OneDock oferă userilor opţiunea de a transmite direct echipei de proiect orice problemă, dar şi ce alte funcţionalităţi consideră a fi util să fie dezvoltate în viitor. Pagina deja include o comunitate de oameni curioşi şi dornici să rămână în istoria produsului nostru. Ne-am propus să adăugăm noi şi noi opţiuni pentru OneDock şi suntem convinşi că feedback-ul utilizatorilor se va dovedi nepreţuit în această misiune.” îşi exprimă entuziasmul Cătălin-Ioan Bulăreanu, Senior Manager Business Development & Partnering în cadrul Deutsche Telekom şi Project Lead pentru OneDock.
“Monitorizez constant piaţa aplicaţiilor SaaS pentru că, mai mult decât o nevoie, este o pasiune. OneDock mi-a atras atenţia imediat. Cred că potenţialul lor se reflectă în viziunea simplă şi funcţională asupra organizării aplicaţiilor SaaS. În momentul de faţă, pot să confirm că dispun atât de tehnologia necesară, cât şi de sprijinul de care au nevoie pentru a deveni un nume de referinţă în domeniul în care activează. Iar noi suntem aici să comunicăm fiecare succes de care se bucură.” completează Adrian Alexandrescu (Managing Partner INTERACTIONS).
Agenţia de comunicare interactivă & eCRM INTERACTIONS şi-a început activitatea în ianuarie 2009. Compania a avut o creştere constantă și oferă servicii de creaţie, mentenanţă şi dezvoltări tehnice: 2 treimi business autohton şi o treime business extern.
În portofoliul de clienţi INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numărat branduri precum Telekom, Nestle (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Sodexo, Salterra, Porsche Finance Group, Elefant.ro, Oracle sau Niran.
Agenţia are în portofoliu peste 50 de premii creative şi nominalizări.
Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ţinem cuvântul dat, întotdeauna!"