Poluarea are un preț

Poluarea are un preț

Ești în mașină. Ești într-una din cele mai poluate capitale europene. Ești unul din cei care contribuie la acest lucru. Cu cât apeși mai tare pe pedală, cu atât poluezi mai mult. Renault, prin modelul electric Zoe, schimbă raportul: cu cât apeși mai tare pe pedală, cu atât ai șansa să poluezi mai puțin. Sau deloc. Într-o campanie recentă, Publicis România a pus față în față nivelul de noxe din București cu prețul modelului Renault Zoe -potrivit case-ului, prea ridicat în percepția românilor. 

Campania a fost centrată pe billboardul digital din zona Cocor și prezenta în real time nivelul de noxe din București: odată cu creșterea acestuia, prețul modelului Zoe scădea, cu actualizări la fiecare 6 minute. Oamenii puteau pretinde discountul surprins prin simpla utilizare a smartphone-ului.

Campania a rulat în luna aprilie, iar case-ul a aparut recent si in AdAge

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related