Publicis Groupe România anunță numirea Alexandrei Iordăchescu în funcția de Brand Lead al Starcom România.
Înainte de promovarea în această poziție, Alexandra a condus departamentul de Digital Media al Starcom România, supervizând proiectele de digital media ale tuturor clienților agenției.
Alexandra a preluat poziția de Brand Lead Starcom Media ca urmare a promovării Alexandrei Dimitriu în poziția de Chief Media Officer al Publicis Groupe România, numirea ei făcând parte din strategia Publicis Groupe de a-și consolida poziția de lider pe piața de media din România.
De-a lungul unei cariere care a început acum 11 ani, Alexandra a ocupat poziții în toate departamentele unei agenții de media, de la TV Planning la Digital Planning, Account Management sau, recent, Communications Planning, Digital Strategy și Business Development.
În ultimii ani, Alexandra a coordonat departamentul de Digital Media al Starcom România – unul dintre cele mai importante departamente ale agenției – unde, alături de echipa ei, a implementat cu succes proiecte inovatoare pentru clienți de prestigiu ai agenției, precum Heineken, Ferrero, Strauss, Hochland, P&G sau Rewe.
“Am crescut împreună cu Starcom și sunt încântată să pot să continui această călătorie extraodinară alături de “Human Experience Company”! Alături de colegii mei am acceptat și am îndeplinit multe provocări care m-au ajutat să învăț, să evoluez și mi-au dat o perspectivă aproape completă a unei agenții de media. Acum vine, cred, cea mai importantă dintre provocări și sunt emoționată și bucuroasă că mi s-a dat această șansă. Sunt convinsă că, împreună cu echipa minunată pe care o am alături, vom realiza proiecte de succes marca Starcom, care vor crea experiențe memorabile pentru consumatori, dar vor contribui și la succesul de business al clienților noștri”, a declarant Alexandra Iordăchescu.
Împreună, agențiile de media din cadrul Publicis Groupe România (Zenith, Starcom și Spark Foundry) sunt cel mai mare media buyer din piață, având un portofoliu de peste 100 de clienți, o treime din aceștia fiind lideri locali de business în domeniile lor. Unele dintre cele mai cunoscute produse realizate de către agențiile de media din cadrul Publicis Groupe Romania sunt infograficele privind consumatorii din România, Consumer Report, AdForecast, studiile dedicate Black Friday și studiile despre influenceri. Recent, printr-un parteneriat exclusiv între chipele Starcom, Zenith și GlobalWebIndex, cel mai mare studiu global privind consumatorii digitali conține, în premieră, și date privind consumatorii din România.