PAS CU PAS, CENTIMETRU CU CENTIMETRU

Mi-am zis de multe ori ca de sampoane si de detergenti n-am sa ma leg vreodata, ca n-are rost sa dau cu piatra in cele mai sarmane creatii publicitare - golite de sens si vaduvite de logica. M-am gindit ca sint lucruri in viata peste care trebuie sa treci cu vederea, dar pe cine nu lasi sa moara, nu te lasa sa traiesti.

Cele mai recente spoturi "ale genului" invirt cutitul in rana si-mi declanseaza un nostalgic flux al memoriei involuntare, pina hat, departe, in vremurile in care creta era penetrata de cerneala si scalpul consumatorului de artileria 3D a pro-vitaminelor, ratacite printre tentaculele unduitoare ale firelor de par. Traiam vremuri de emotionanta sinceritate, in care podoaba capilara avea "un aspect mai sanatos", nu trebuia sa si fie astfel, dar crestea inima in noi la capitolul siguranta. Intr-o lume nebuna, in care integritatea corporala in cimp deschis, securitatea conturilor bancare, puritatea apei potabile si grosimea stratului de ozon sint motive de panica, nu poti dormi linistit fara sa ai parul "protejat".

A urmat perioada sportiva, cind faceam scufundari in calupurile publicitare ca sa extrag perlele rare din testimoniale, prinzindu-mi degetele si neuronii in carapacea incapatinata a discursului ilogic si agramat. Am aflat ca "matreata nu da voie sentimentelor sa treaca dincolo de bariera ecranului" - in cazul Corinei Danila, ca Albertinei "nu mai ii rezista parul", dar venea aprig din urma Raduleasca si i-o taia scurt: "nu orice par trebuie sa fie rezistent ca sa reziste la ideile mele de schimbare".

Existind precedentul Cenzurii la bariera (Head&Shoulders) si al luptei in Rezistenta (Pantene Pro-V), specimenul evoluat Wash&Go a renuntat la razboiul traditional, mizind pe cartea versatilitatii. Reusind sa treaca de "badigarzi", a devenit musthave-ul celor din bransa spargatori, paparazzi, agenti secreti, pe care mi-i inchipui si acum devalizind - la inceputul fiecarei zile de lucru - standurile cu pliculete de unica folosinta.

Inca un mic pas spre progres s-a produs in clipa in care samponul a inlocuit anti-depresivele. Ce-i drept, n-am stat sa numar cu manusa de box Garnier Lifting firele de par "cu moralul la pamint", dar este cert faptul ca se produce o revigorare masiva prin administrarea verisorului Fructis. Chiar daca auziti voci imaginare si lumea vi se pare ostila, nu intrati in panica! Nu este vorba despre un sindrom discordant, nici despre schizofrenie. Vestea proasta e ca podoaba capilara "a luat-o razna", vestea buna - SunSilk se da la liber, fara reteta. Cei de la case mai mari - L'Oreal Elseve - au insa curajul sa marturiseasca bluff-ul curativ, facind jocul agentiilor de turism: toata spalarea asta de creieri e doar placebo, deoarece "culoarea prinde viata doar la Hollywood".

Daca a esuat la capitolul sanatate/vitalitate, samponul s-a recalificat urgent, ocupind cu succes functia de codoasa. Si da-i cu flirturi Londa, cu "invirteli pe degete" Nivea, cu miini prinse-n lift Wash&Go, cu aglomerari de barbati la ghiseu, dupa reteta SunSilk, si lupta cu matreata din cartile de tarot si din crestetul capului, ca doar fata are intilnire. Nici elixirul dragostei din Nibelungi nu oferea un asemenea ascendent asupra sexului opus. Normal, fara hawafena, fara proteine satinate nu poti s-ajungi departe. Dar secretul desavirsirii sta in "plantele naturale si apa de izvor" - abia de-acum incolo se scrie istoria orgasmelor in cascada, marca Herbal Essence.

Aici domnii s-ar putea simti marginalizati, defavorizati de regimul vegetarian, non-alcoolic si cinic-feminist. Portita de salvare se afla tocmai in picatura de apa de izvor, turnata "intr-un kil de vinisor", din ala bun pentru Ele cind il beau Ei. Profitind de avansul psihologic luat de doamne, spre a le mai tempera, Garnier Fructis face rocada, transformind femeile in actante si barbatii in beneficiari. Obtinem astfel Long and Strong si "cistigam centimetru dupa centimetru". Sexul tare se vede repus in drepturi: nu tu Viagra, nu tu extensii, nu tu efort, doar 200ml de maglavais ieftin, aplicat pe parul partenerei. Eu zic ca e de bine!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related