BTL pe litoral: campanii custom-made pentru brandurile cu gândul la vacanță

BTL pe litoral: campanii custom-made pentru brandurile cu gândul la vacanță

Luna iunie vine cu vești bune pentru toate brandurile interesate de creșterea awareness-ului în rândul consumatorilor: începe sezonul campaniilor pe litoral, realizate de agenția full service BTL a cv30. Cu o experiență de peste 100 de campanii de BTL implementate din Mamaia până în Vama Veche, brandurile care se alătură campaniei au asigurată o expunere între 10.000 si 50.000 turiști / weekend, din iunie până în septembrie.

Activările de pe litoral au o rată de succes ce depășește așteptările brandurilor, mai ales că toate campaniile sunt concepute și implementate în directă legătură cu obiceiul de consum și specificul produselor sau serviciilor promovate. De la campanii de brand awareness generation, până la campanii de trial și consumer engagement, opțiunile de promovare sunt nelimitate și rezultatele sunt garantate, mai ales că fiecare campanie este custom-made, pentru a satisface cerințele brandurilor și curiozitatea consumatorilor.

Printre partenerii edițiilor anterioare, se numără: Suzuki, Meli Melo, HBO, Orbit, Nescafe, Silan, Persil, Perwoll, Polaroid, Avon, Avene, BCR și mulți alții.

Campanie de awareness - branding plaja cu baloane

 

Campanie de awareness - kids corner si photo booth

Feedback-ul primit din partea clienților, dar mai ales al turiștilor, a motivat echipa de BTL să contureze idei și concepte îndrăznețe care să-i atragă pe turiști într-o poveste în care brand-ul promovat să aibă top-of-mind awareness în rândul consumatorilor pentru un timp îndelungat.

Campaniile de awareness prind contur sub forma activărilor cu setup-uri special concepute pentru a atrage atenția target-ul dorit (kids corner, instagram corner, bibliotecă pe plajă, gonflabile), dar și concursuri dedicate, branding-ul plajelor de interes cu steaguri, baloane și, începând din aceasta vară, cu umbrele personalizate.

Campaniile dedicate atrag în universul lor 100.000 de oameni în fiecare weekend, posibilitățile de branding oprindu-se acolo unde se opresc imaginația și creativitatea. 

Zona de trial cuprinde sampling pe plajă și pe faleză, dar și product placement în hoteluri, în funcție de tipologia produsului corelată cu obiceiul de consum.  Reach-ul variază de la un minim de 10.000 de turiști pe weekend, până la 90% din totalul turiștilor de pe litoral.

Campanie product placement - hoteluri litoral

Echipa de BTL a cv30 a creionat și implementat peste 100 de campanii relevante, concepute special pentru a pune cât mai bine în valoare specificul serviciilor / produselor promovate și să creeze o conexiune între consumatori și brand. Serviciile oferite acoperă toate aspectele legate de concept, creație, producție, resursă umană, logistică, handling, raportare foto-video.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related