[Iesirea din conventional] Alexandra Postoaca: Daca am intreba 10 persoane ce inseamna neconventional, probabil am primi 8 raspunsuri diferite

[Iesirea din conventional] Alexandra Postoaca: Daca am intreba 10 persoane ce inseamna neconventional, probabil am primi 8 raspunsuri diferite

In ciuda intelegerii si asteptarilor diferite pe care le ridica neconventionalul in comunicare, definitia cea mai apropiata ar fi, crede Alexandra Postoaca, Group Media Director Propaganda: “care nu a fost impus prin folosire indelungata”. Astfel, experienta brandului are un cuvant important de spus in originea proiectelor speciale.

Ceea ce pentru un client ar insemna un proiect neconventional, pentru altul ar putea fi un proiect clasic.

Dincolo de semnificatiile diferite, termenul ramane destul de juicy, spune Alexandra, care face o istorie scurta a neconventionalului in Romania, de la filerele de la statiile de stiri, in 2012, si plasarea de produse in emisiuni cunoscute, la proiectele ample din prezent, care implica concerte, aplicatii, influenceri, VR si inteligenta artificiala.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Campanii

Pozitii

Sectiune



Branded


Related