”Eșecul este un avantaj competitiv într-o societate de comentatori de pe tușă"

”Eșecul este un avantaj competitiv într-o societate de comentatori de pe tușă"

”Eșecul este un avantaj competitiv într-o societate de comentatori de pe tușă”. Afirmația îi aparține lui Mihai Rotaru - Fondatorul Clever Taxi, unul dintre cei patru vorbitori din cadrul primei ediții a evenimentului Fuckup Nights București care va avea loc pe 30 mai, la Commons Unirii, începând cu ora 19:00.  

Alături de acesta vor urca pe scenă Ionuț Stanimir - Directorul de marketing și comunicare al BCR, Dani Oțil - cunoscutul prezentator al matinalului de la Antena 1 și Irina Margareta Nistor - cel mai îndrăgit critic de film din România. Moderator este Adrian Seceleanu, jurnalist la Ziarul Financiar.

Pentru că seara este dedicată poveștilor despre eșecuri profesionale ca lecții de viață, Mihai Rotaru va vorbi despre cum a ajuns să-și ghideze activitatea profesională după mantra - „Ce nu ne omoară ne face mai puternici”.

“Totul se petrece în TVR în Piața Univesității, în anii 90!”. Este vocea inconfundabilă a Irinei Margareta Nistor care va povesti despre cum “e bine să te ferești să faci o faptă bună, dar mai bine nu, pentru că poate istoria nu se repetă”.

Pentru că live-urile implică cele mai multe întâmplări neprevăzute, Dani Oțil a ales să pună pe tapet câteva momente din cei 12 ani cu câte 4 ore pe zi în direct în care totul părea că se prăbușește în platou și să explice și cum a ieșit din unele.

“Punk’s not Dead”. Asta o spun toți fanii acestui gen muzical, dar poate e mai neobișnuit să o auzi de la corporatistul Ionuț Stanimir, care a ales să divulge ce a pierdut și ce a câștigat când nu a respectat regulile în organizație.

Prima ediție a Fuckup Nights București, într-un nou format, face parte dintr-o o serie de evenimente devenite o mișcare globală care celebrează lecțiile învățate în urma nereușitelor profesionale. Acestea se adresează, în egală măsură, micilor și marilor antreprenori, celor care lucrează în corporații, liber profesioniștilor și studenților.

Fuckup Nights are misiunea de a educa publicul cu privire la obstacolele cu care oricine se confruntă în viața profesională, încurajează învățarea din situațiile dificile și facilitează astfel creativitatea. 

Biletele pentru Fuckup Nights București Vol I sunt disponibile online. Evenimentele vor avea loc de patru ori pe an, următorul fiind programat pentru luna septembrie.

Parteneri ai evenimentului sunt Carlsberg, Kooperativa Fru Fru, Aqua Carpatica, Commons Unirii și Fonduri-Structurale.ro.
GoodNews.ro, IQads, SMARK și Cariere sunt parteneri media ai FUN București Vol I, iar Sabina Cornovac este bloggerul oficial al serii.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related