Nici nu dă repede prima rază de soare și deja începem să ne gândim la distracție, bălăceală și ceva relaxare... Că na, după muncă și răsplată. Și dacă tot vorbim despre distracție... atunci la piscină să fie.
Homemade Advertising a preluat comunicarea full service pentru Magic Place și anunță o vară magică, plină de surprize și activități noi în ambele piscine din București: Magic Place Aqua Park și Magic Summer Waves.
‘’Am acceptat imediat provocarea echipei Magic Place de a lucra la repoziţionarea brandului și la întreaga platformă de comunicare pentru noul sezon. Un obiectiv principal a fost diversificarea portofoliului de clienţi, mai exact, extinderea lui în zona de family (pentru Magic Summer Waves) şi pe segmentul 18 – 24 ani (pentru Magic Place Aqua Park). Astfel, am propus o strategie menită să construiască brand awareness şi creştere de engagement, iar comunicarea a vizat atât canalele digitale (cu focus pe social media), dar şi mediile tradiţionale", Mădălina Balaban (Creative Lead&Co-Founder Homemade Advertising).
‘’Repoziționarea locaţiilor Magic Place Aqua Park și Magic Summer Waves este susținută în primul rând prin diversificarea activităților, dar şi prin investiţiile făcute într-un sistem software de plată performant pe bază de brățări. Acesta din urmă oferă posibilitatea de a extrage rapoarte în timp real cu indicatori de performanţă: profilul clientului care vizitează locaţiile noastre, cele mai vândute produse, dar şi informaţii legate de intervalele orare cu cel mai mare flux de vizitatori. Aceste rapoarte ne ajută să ne calibrăm opţiunile de targetare din digital şi să luăm decizii de business corecte. În ceea ce priveşte programe de divertisment, în noul sezon am pregătit activităţi speciale pentru toate vârstele: sesiuni de aqua gym, jocuri și animație pentru copii în fiecare zi, petreceri cu spumă, show-uri de magie şi weekenduri tematice pentru tineri.
Am dorit să transformăm o simplă zi la piscină, într-o destinaţie de vacanţă completă pentru locuitorii capitalei, iar Homemade Advertising au înteles imediat care sunt dorinţele noastre. Colaborarea a început deja și suntem foarte multumiţi de modul în care repozitionarea Magic Place se reflectă acum în comunicare,’’ George Florea (Marketing Manager Magic Place).
Şi pentru că mai este foarte puţin timp până la deschiderea de 1 iunie, pregătirile sunt în toi, inclusiv în ceea ce priveşte brandingul în locaţie.
"Noua poziţionare Magic Place Aqua Park şi Magic Summer Waves va fi prezentă şi în interiorul locaţiei, prin mesajul vizual ce a fost adaptat noilor facilităţi şi activităţi, fie că elementele grafice sunt prezente în materialele din digital sau în locații. Mesajul vizual vine să completeze ceea ce se va întâmpla în locaţii şi este creat pentru a atinge segmente diverse de target. Am ales culori puternice, vibrante, în linie cu identitatea fiecărei Magic Place, şi bineînţeles, adaptat sezonului cald", Alexandru Bohariuc (Head of Design & Co-Founder Homemade Advertising).
Pregătiri pentru lansarea noului sezon
Deschiderea celor două locaţii are loc în data de 1 iunie, unde copiii cu vârsta sub 14 ani vor avea intrarea liberă. Magic Place Aqua Park pregăteşte parada personajelor de poveste, unde cei mici vor participa la o mulţime de activităţi alături de super-eroii preferaţi. Asta până la prânz… după aceea, începe oficial #MareaBalaceala care va ţine pââână la final de august.
Magic Summer Waves dă startul oficial unui nou sezon de #VaraMagica tot pe 1 iunie, unde cei mici sunt invitaţi să participe într-o misiune importantă alături de Jack Sparrow şi echipajul său - găsirea comorii cu premii pentru toţi copiii.