Senior Art Director la Publicis România, Irina Stoleru face parte din juriul festivalului internațional de creativitate Cannes Lions 2019, categoria Media.
Absolventă de Arte, Irina lucrează în advertising din 2001, iar de 11 ani face parte din echipa Publicis România.
A creat și implementat cu succes campanii pentru numeroase brand-uri, printre care: Carrefour, Garnier, Visa, OMV, Nestlé, P&G. Multe dintre acestea au fost premiate în cadrul unora dintre cele mai importante competiții din industrie: Cannes Lions, Clio, Eurobest, Effie Awards, FIBRA, ADC*RO Awards.
Se autodefinește ca fiind un “combo mix”. De la interesul pentru arta contemporană, arta video al lui Bill Viola (fabuloasele video-uri cu apă) până la pescuit, de la shooter game la parenting, de la „taste-ul” în gastronomie și „good taste-ul” în advertising, toate acestea sunt combo mix-ul Irina.
Publicis România este cea mai premiată agenție din România la Cannes Lions 2018, nr. 1 în rețeaua Publicis CEE și nr. 3 la nivel global în urma rezultatelor obținute la prestigiosul festival. În ultimii 4 ani, a câștigat 96 de premii la Cannes Lions, Clio, D&AD, New York Festivals, The One Show, Eurobest, Golden Drum, Effie Awards, Art Directors Club of Europe (ADC*E), AD Stars, Fibra Awards și Internetics.