[Povestea Graffiti BBDO] Serban Alexandrescu: „Moartea” nu se mai sperie cand vede niste acronime celebre la intrarea in sediu

[Povestea Graffiti BBDO] Serban Alexandrescu: „Moartea” nu se mai sperie cand vede niste acronime celebre la intrarea in sediu
Şerban Alexandrescu, în 1994, când a început la Graffiti (alb negru) şi când a plecat, în 1996

E despre bani, dar nu e numai despre bani, spune Șerban Alexandrescu la finalul unui capitol important în publicitatea din România. Morala fabulei e ca magia unui nume „international” nu te poate salva din orice belea, chiar dacă mult timp a părut o „asigurare de viata” pentru agentii. Serban numara: un Y&R inchis, un BBDO inchis, un S&S minuscul.

Nu stiu, e ca atunci cand vezi daramandu-se fabrica de bere de unde iti luai zilnic bere cand erai student. Stii, cu mintea, ca nu mai era profitabila - dar tot ti se strange inima cand vezi mormanul de moloz.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related