Am abordat în repetate rânduri importanța implementării unei strategii SEO pentru site-ul afacerii tale.
Agenția Craft Interactive este pregătită să facă față schimbărilor ample și algoritmilor dinamici ce compun orice strategie actualizată. Tu ești?
Dacă te simți mai degrabă copleșit de schimbările pe care Google le face, te înțelegem perfect.
Cantitatea mare de informție nu este ușor de procesat, însă pentru acest lucru există acum specialiștii în marketing digital de performanță, la care poți apela în orice moment al dezvoltării brandului tău te-ai afla.
Misiunea ta este să te asiguri că businessul funcționează la capacitate maximă, responsabilitatea marketerilor este să-ți alimenteze unul dintre motoarele firmei – digitalul.
În 2019
SEO capătă noi dimensiuni și deschide noi posibilități cărora trebuie să le faci față. Iar specialiștii în marketing digital de performanță știu mai bine ca oricine că declarațiile de tip mit, conform cărora o anumită strategie SEO va asigura succesul site-ului tău, sunt mai degrabă utopice.
Noi am încercat atâtea, încât putem spune cu siguranță că fiecare business este la fel de unic precum îi este publicul.
Drept urmare
Personalizarea strategiilor este cea mai eficientă și singura metodă ce funcționează cu adevărat.
Alege-ți o agenție care știe să lucreze conform unei astfel de metode și vei putea culege o recoltă bogată.
Iată cele mai importante 5 aspecte pe care să le ai în vedere atunci când îți alegi agenția SEO:
1. Ask Google
Când ești în căutarea unei agenții căreia să îi încredințezi o astfel de misiune, trebuie să fii sigur că alegi o echipă a cărei muncă se remarcă prin calitate.
Fie că primești recomandări, oganizezi un pitch sau cauți personal agenția, verifică activitatea și prezența sa pe Google și Social Media. Doar îi alegi responsabil pe cei care vor face SEO pentru site-ul tău, nu?
Cât de bine se ocupă de imaginea proprie?
Cât de activă este agenția?
Paginile sale sunt actualizate și adaptate nevoilor tale de internaut?
Acesta poate fi un exercițiu excelent, în care intri în pielea clientului căutând un serviciu potrivit nevoilor tale. Joci rolul unuia dintre miile de clienți ce speri să-ți viziteze site-ul dacă implementezi SEO alături de o anumită echipă.
Este primul test pe care agenția trebuie să-l treacă. Dacă reușește să te convingă prin prezentarea sa în online, are potențial.
2. ‘‘Cum a fost experiența ta?’’
"Un review bun este un review bun. Un review prost este un coșmar!" Don Winslow
Odată ce ai ajuns pe paginile online ale agenției vizate, un pas înțelept și firesc este să citești testimonialele.
Vezi ce părere și ce fel de experiențe au avut ceilalți în colaborările cu echipa pe care ți-o dorești. Iar aici intervin notele și reviews din Google (My Business), Facebook, LinkedIn, dar chiar și comentariile de pe platformele de Social Media.
Nu uita că există și site-uri dedicate angajaților și foștilor membri ai echipelor, unde poți găsi impresii sincere despre companii, care să te ajute să faci cea mai bună alegere.
Dacă vrei să te documentezi bine, fă un tur online cuprinzător!
3. Unde nu-i chimie, nu-i strategie
Prezența din online a reușit să te convingă și ai stabilit deja o întâlnire cu agenția care poate avea grijă de imaginea businessului tău?
Acum este momentul să observi dacă există chimie între voi. Și nu glumim! Este nevoie de o legătură sinceră pentru a colabora bine, iar acest lucru nu se poate întâmpla dacă nu ies scântei de la prima întâlnire.
Verifică dacă agenția este dispusă să răspundă nevoilor tale, dacă sunteți suficient de flexibili încât să faceți brandul să prindă aripi împreună cu ajutorul unor tactici SEO adaptate și actualizate în contextul dinamic actual.
Înțelegerea reciprocă a nevoilor, ambițiilor și responsabilităților asumate de fiecare parte sunt la fel de importante ca în orice alt fel de relație.
4. Verifică rezultatele
Odată ce v-ați întâlnit, relația capătă o nouă dimensiune.
Acum poți ruga agenția să-ți prezinte rezultatele în cifre pe care le-a obținut în cadrul altor campanii SEO și proiecte. Studiază-le pe cele apropriate de domeniul tău de activitate, pentru a-ți face o idee cât mai clară privind potențialul posibililor tăi noi colaboratori.
Traficul organic, comenzile, dacă este cazul, bounce rate-ul, click-through rate-ul și alți asemenea indici pot fi discutați pentru a reda o imagine cât mai fidelă a realității și potențialului colaborării voastre în acest domeniu.
Nu uita, însă, că business-ul tău este aparte și va crește cu o dinamică diferită față de alte companii. Cifrele pot sta, însă, ca dovadă a competențelor agenției de marketing și ca siguranță că optimizarea prin key-words și link-uri este pe mâini bune.
5. Fă-ți temele
Mergi la o întâlnire cu specialiști. Este normal să-ți dorești să faci o impresie bună, la rândul tău. De aceea, te îndemnăm să consulți un dicționar de specialitate ori pagini cu informații de bază în marketing, dacă nu ai deja o pregătire minimă în acest domeniu.
Ca și tine, marketerii își doresc să fie înțeleși, apreciați și să colaboreze cu profesionști.
Și nu numai! Știind câte puțin din bazele marketingului, poți observa cât de actualizată sau de pregătită este agenția să facă față schimbărilor din digital și să îți susțină proiectele pe termen mediu și lung.
În final
Alege o echipă căreia te-ai pregătit să îi acorzi încredere și libertate pentru a-ți implementa strategia SEO potrivită. Afacerea ta merită tot ce-i bun, incluzând o optimizare prefesionistă a site-ului, actualizări constante și o comunicare eficientizată. În cele din urmă, scopul noii echipe este să convingă piața că meritați podiumul în căutările online și în alegerile lor de zi cu zi.