Noua reclamă pentru Lapte Maresi este la fel ca și laptele, Das Original. Spotul nu este o înșiruire de calități de brand, ci o poveste de tipul „reclamă în reclamă”, un concept puțin folosit pe piața de comunicare locală. Dincolo de creativitatea jocului actoricesc, comicul de situație dezvăluie o latură a lui Virgil Ianțu străină celor care nu reușesc să pătrundă în universul artistului.
“Când spui Ianțu, spui eleganță și seriozitate. Are un brand puternic care emană foarte multă încredere și rigoare. Cei atenți au remarcat de-a lungul timpului candoarea și căldura sa, veselia și umorul fin. Sunt calități pe care ne-am decis să le dezvăluim la Virgil din ce în ce mai mult, iar acest proiect a picat la fix. Provocarea de a juca rolul unui director creativ, ușor neizbutit, aflat în pitch pentru Lapte Maresi, ni s-a părut potrivit tocmai pentru că vrem să atragem atenția asupra complexității și versatilității lui Virgil Ianțu. M-am bucurat să văd un Virgil îndrăzneț, extrem de funny, căruia chiar i-a ieșit fără niciun efort acest rol. ”, Ana-Maria Apostoiu (Talent Manager @ Romanian Artists Agency).
Clipul a fost realizat de Handsome Wolf, o firmă de producție din Vestul țării (de unde este originar și actorul principal).
Laptele Maresi este lapte condensat pentru cafea, ingredientul principal pe care îl folosim pentru a face o cafea mai cremoasă. Și, deși peste 70% dintre noi bem cafeaua cu lapte, nimeni nu vorbește despre lapte. În Austria, Laptele Maresi a devenit aproape un cuvânt generic atunci când vorbim despre lapte pentru cafea. În România, deși timid până acum, brand-ul a fost foarte apreciat de iubitorii cafelei cu lapte, fiind folosit chiar și în cofetărie.