2019 pare a fi un an grozav pentru Syscom Digital până acum: agenția a derulat constant proiecte complexe de consumer interaction şi customer experience, iar rezultatele nu s-au lăsat așteptate, în România, dar și la nivel european. Syscom Digital a mai înscris o premieră, fiind singura companie românească specializată în crearea de dispozitive de retail interactiv care şi-a prezentat soluțiile la expoziția internațională Retail Expo, cel mai mare eveniment de retail din Marea Britanie, care s-a desfăşurat pe 1 și 2 mai 2019 în Londra. Întregul set de dispozitive, soluții, aplicații și experiențe pentru consumatori au fost pregătite in-house de divizia Interactive Retail by Syscom Digital.
Device-urile prezentate la acest eveniment au fost fără doar și poate o noutate , însă inovația este un lucru comun pentru echipa condusă de Maia Novolan, obișnuită să conceapă soluții în premieră în materie de consumer interaction, atât online, cât și offline. Prin urmare, dispozitivele pe care le utilizează pentru fiecare activare sunt create in-house de la zero, de la partea de hardware la conținutul creativ, de către departamentele lor specializate. În acest fel, totul se îmbină armonios, iar tehnologia contribuie la crearea unor experiențe de brand engagement și product interaction excelente.
Agenția Syscom Digital are o abordare personalizată pentru fiecare situație și obiectiv în parte, atât pe componenta de retail interactiv, cât și pe cea de marketing experiential, folosindu-se de diferite instrumente din recuzita proprie cum ar fi: infochioşcuri special concepute pentru afişajul dinamic cu conţinut personalizat, rafturi inteligente pentru interacțiunea cu produsele, diverse booth-uri experienţiale senzoriale pentru product display, totemuri Display Touch (TDT), dispozitive digitale interactive proiectate pentru a fi expuse în zone publice pentru brand engagement, proiecţii interactive ce permit utilizatorilor să interacţioneze în timp real cu o imagine proiectată, ochelari VR care aduc în prim plan senzaţiile puternice, plasând utilizatorul în mijlocul evenimentelor, carusel foto 90° şi 360° etc.
Mecanicile dezvoltate de către agenție au în general în vedere integrarea online-ului cu offline-ul, de aceea mecanismele realizate permit mai mereu preluarea consumatorilor din online și transpunerea lor în offline sau viceversa, în funcție de obiective.
“Acest festival de retail shopping organizat în Londra a fost pentru echipa Interactive Retail by Syscom Digital o ocazie de a lua pulsul industriei europene și de a le oferi participanților o perspectivă integrată şi inovatoare a retail-ului. Răspunsul din partea celor prezenți la stand a fost pe măsura eforturilor noastre de a implementa tehnologii care până nu demult păreau doar soluții fictive.
Participanții la Retail Expo London 2019 au făcut cunoștință cu stilul nostru de retail și au fost încântați de el, aflând totodată că o experiență de cumpărături bună este cea care te face să te simți recompensat pentru timpul petrecut acolo. Cu alte cuvinte, dispozitivele noastre pot fi ușor numite și soluții, deoarece tendința constantă a pieței de a inova și utilizarea înțeleaptă a tehnologiei fac echipă bună în agenția Syscom Digital.”, a declarat Maia Novolan (managing director Syscom Digital).
Dispozitivele Syscom Digital au o structură complexă, potrivită pentru a face călătoria utilizatorului la fel de ușoară ca trezirea de dimineaţă. În acelaşi timp, dispozitivele create de agenție combină diferite scenarii, astfel încât rutina să fie, de la bun început, scoasă din discuţie.
„Ne dorim să oferim soluții cât mai inovative, astfel încât consumatorii să beneficieze de experiențe memorabile și momente unice, reînnoindu-și relaţia şi construind o legătură solidă care să dureze în timp cu brandul sau cu produsele cu care interacționează. Știam că soluțiile noastre și modul de abordare a consumatorilor în retail sunt unice, însă expoziția de la Londra ne-a confirmat întrutotul.
Device-urile noastre chiar au fost unice, lucru exprimat de interesul mare pe care l-au manifestat retailerii vizitatori, dar și de faptul că nu de puține ori am surprins competitori importanți înregistrând video realmente pe furiș demo-urile noastre. Sunt mândra de noi și le mulțumesc colegilor mei care au muncit foarte mult și și-au sacrificat zilele de vacanță pentru a marca o prezență românească de succes la un eveniment atât de important.”, a completat Maia Novolan, în calitatea sa de șefă a echipei de 7 oameni care au participat la instalarea și derularea operațiunilor standului expozițional.