Coordonatele unei primăveri italiene? Atmosferă dolce vita: zile cu soare, muzică, energie, invitați speciali, cocktailuri, înghețată și gustări mediteraneene. Și binențeles o nouă colecție de Primăvară/Vară 2019 marca Stefanel care introduce o serie vestimentară inspirată din anii ’30, aducând un omagiu perioadei revoluției îmbrăcămintei din tricot, când inovația, designul și manufactura și-au dat întâlnire.
Vila Stefanel a fost gazda perfectă pentru iubitoarele stilului italian, fiind prezente la eveniment jurnaliste de modă, influențatori și vloggeri ai momentului. Au probat piese vestimentare și s-au bucurat de spațiul foto Ioana Ginghină, Ana Maria Brânză, Ada Condeescu, Majda, Alina Tănasă și Diana Enciu, Andreea Remețan, Andreea Perju, Maria Radu, Cristina Cioran, Simona Țăranu, Livia Graur, Anca Ciota, Eli Roman și multe alte invitate, iar consultantul de stil Irina Markovits a prezentat invitatelor detaliile stilistice ale colecției Stefanel.
„Când spui STEFANEL te gândești la stilul italian prin excelență. În cadrul acestui eveniment am dorit să redăm întocmai sentimentul pe care îl ai atunci când ești turist în Italia și vrei să te bucuri din plin de ce înseamnă ‹‹ la dolce vita›› în stil urban: o plimbare printre monumentele încărcate de istorie (în cazul nostru Colosseumul și turnul din Pisa) imortalizată prin fotografii creative, muzica romantică de pe străzile micilor orașe, delicioasa înghețată italiană, aperitivo, fashion la cel mai înalt nivel alături de ‹‹ghidul›› în modă, Irina Markovits. Toate acestea au reprezentat ingredientele perfecte pentru rețeta unei experiențe complete italiene” a declarat Anca Marcu (Managing Supervisor RAN Events PR Agency).
Stefanel spune o nouă poveste despre confort sofisticat, iar noua colecția se regăsește în câteva linii clare, care prind viață cu ajutorul unui dinamism contemporan în care eleganța, calitatea și stilul casual ajung la un numitor comun.
„Sunt puține femeile care înțeleg cât este de importantă calitatea în vestimentație. Și eu am traversat o perioadă de „bulimie vestimentară”. Credeam că toate problemele mi se vor rezolva prin cantitatea de produse achiziționate. Cu timpul am ales calitatea.” a menționat Irina Markovits.