Cuvintele nu au nicio vină

Cuvintele nu au nicio vină

Nu există cuvinte rele, credem noi. Ci realităţi care dor şi copii care suferă. Şi între ele, cuvintele care dau măsura lor, care îşi pierd sensul sau primesc altul, în funcţie de contextul în care sunt folosite. România e pe locul 3 în Europa în topul țărilor afectate de bullying, iar Lidl şi World Vision România au lansat o campanie care atrage atenţia asupra acestui fenomen. Şi a felului în care cuvinte inofensive ajung să rănească şi să lase urme, chiar din primele clase de şcoală. 

Cacao, de exemplu: Lidl

Și tu te bucuri când bei cacao cu lapte , nu-i așa? Iar rețeta de chec cu cacao de la bunica e de neprețuit când ai poftă de un desert delicios. Ciocolata pe care o iubești e făcută din... ai ghicit, cacao! Când a devenit ea ceva... negativ? Cuvinte aparent blânde sunt folosite des în mesaje care să tachineze, să înțepe, dar și ele pot răni la fel ca orice altă insultă. Hai să nu fim #bullycualtecuvinte! 

Sau varză, praf, copac:

Cârnat, varză, cacao, pilaf. Ce bun! Nu?! Și totuși, cuvinte aparent inofensive sunt folosite des în tachinări, insulte, „mici răutăți” și pot răni ușor. Pentru că România e pe locul 3 în Europa în topul țărilor afectate de bullying, de Ziua Internațională Anti-Bullying lansăm o campanie împotriva acestui fenomen împreună cu World Vision Romania și spunem: chiar dacă folosești cuvinte delicioase într-o insultă, ea tot insultă rămâne. Dă mai departe mesajul și hai să nu fim #bullycualtecuvinte!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related