Berea Bucegi, lider absolut în cota de piată în categoria brandurilor de bere economy şi cel mai vandut PET de 2.5L*, şi-a completat portofoliul cu un nou SKU: doza Bucegi, la finalele anului trecut.
"Consumatorul ne-a dat semnale că îşi doreste de la Bucegi un ambalaj mai practic si mai convenabil, ca preţ, cantitate şi uşurinţă în manevrabilitate. Lansarea dozei de Bucegi a fost răspunsul Heineken România. Bucegi este deja un brand matur, cu foarte multă experienţă şi cu o relaţie dintre cele mai apropiate cu consumatorul...dar nu ne putem culca pe laurii adunati pâna ieri… Într-o piaţa dinamica, obiectivul de a ramâne lideri, nu poate fi atins decât fiind mereu atenţi la ce se intamplă imprejur, la ce îşi doreste consumatorul. Pentru aramâne în frunte, trebuie să fii mereu cu un pas înainte!" (Alexandra Tinjala, Fondator & CEO, agentia Sister).
Campania de comunicare a lansării dozei Bucegi se derulează pe TV, în OOH şi în magazine prin programe specifice de trade si insentivare a consumatorilor.
"Consumatorul Bucegi este cel care, de fapt, duce greul acestei perioade de “post-criză” sau “criză prelungită” - el are nevoie de calitate adaugată pentru puţinii bani pe care îi are la dispoziţie. Într-o miscare strategica care ne desprinde de trendul care dictează ca mărcile accesibile să ramană în zona umoristică, am optat să raspundem acestei nevoi de calitate arătând un Bucegi aşa cum îl ştiu consumatorii săi: o bere care, chiar dacă nu e scumpă, e foarte bună!
Momentul campaniei a fost şi el ales special: liderul Bucegi este printre puţinele branduri de bere care, în ultimii ani, au dezvoltat campanii dedicate pentru perioada toamnă-iarnă când consumul de bere scade. Am realizat aceste spoturi având în gând, şi-n inimi…, un adevar care merită ţinut minte mai bine: o bere bună e la fel de bună şi iarna!..." (Alexandra Tinjala, Fondator & CEO, agentia Sister)
Spoturile Bucegi, pe care le puteţi vedea şi mai jos, sunt printre cele mai spectaculoase producţii TV pe piaţa de bere din ultimii ani.
Efortul depus este unul considerabil, atât logistic, cât şi ca atenţie la detalii:
- 60 de ore de filmare
- sute de ore de pregătire si postproducţie
- peste 120 de kilograme de aparatură specială pentru realizarea efectelor speciale transporatată de peste hotare
- 4 aparate de filmat diferite
- obiective speciale dedicate filmărilor macro şi un obiectiv unic de tipul celor “probe lens” (care face posibilă obţinerea de imagini focusate şi de la distanţe de câţiva mm de obiectiv; el are încorporat un dispozitiv cu aer sub presiune ce inlătura instantaneu eventuale picături de lichid ce se pot depune pe lentile).
- echipă multinaţionala: Regizor/ DOP din Anglia, echipă de efecte speciale din Germania si studio de producţie si post producţie din România.
Tradiţia Bucegi de a folosi în coloana sonoră piese româneşti a fost şi de data asta respectată: Rapsodia Romană, cu dinamismul şi frumuseţea ei melodică, a fost alegerea potrivită pentru niste spoturi TV a căror menire este să transmită calitate, atenţie la detalii si prestanţă.
La campania de lansare a dozei Bucegi au colaborat:
- Heineken România: Răzvan Tucaliuc (Group Brand Manager Bucegi) si Cristina Radu (Brand Manager)
- Echipa Sister condusă de Alexandra Tînjală şi Nicoleta Pena (in calitate de Account Manager)
- Multi Media Est (producţie si postproducţie)
-Regizor & DOP- Stephen Downer
*Sursă RMS Nielsen, perioada ianuarie- septembrie 2013, România, total piaţa bere