[Povestea Graffiti BBDO] Mugur Popovici: Am inghitit aici pastila concentrata de publicitate – cateodata mai dulce, cateodata mai amara. Dar intotdeauna puternica si folositoare

[Povestea Graffiti BBDO] Mugur Popovici: Am inghitit aici pastila concentrata de publicitate – cateodata mai dulce, cateodata mai amara. Dar intotdeauna puternica si folositoare

‘’Pentru mine Graffiti BBDO inseamna prima agentie, provocare si mentorship’’, spune Mugur Popovici, Directorul de Marketing &Vanzari Easyplast care si-a inceput cariera cu un internship la Graffiti, in anul 2000. A fost prima agentie care i-a raspuns la scrisoarea de intentie pe care a trimis-o la primele 10 agentii de publicitate din Romania cu propunerea de a lucra gratis doua luni in internship. Prima care i-a acordat o sansa, spune el.

Doua luni, timp de patru zile pe saptamana am fost pe baricade in agentie de la 9:00 dimineata pana seara, uneori chiar si dupa ora 20:00. In restul timpului ma duceam la jobul cu ture de cate 12 ore care imi platea chiria.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related