[Povestea Graffiti BBDO] Dan Moraru: Industria atunci se nastea, practic. Pionierat. Antreprenoriat

[Povestea Graffiti BBDO] Dan Moraru: Industria atunci se nastea, practic. Pionierat. Antreprenoriat

La vremea aceea, în toamna anului 1993, tot ce știa Dan Moraru despre publicitate se rezuma la reclamele pe care le văzuse în "Dallas". A fost totuși suficient să refuze job-ul la ziar și să îl aleagă pe cel din agenție. S-a angajat la Graffiti BBDO, unde a lucrat până în 2008, trecând prin toți pașii: De la Junior Account Executive la Group CEO. Post-Graffiti, Dan a făcut consultanță (sales & marketing, management), a continuat proiectele antreprenoriale ale familiei, a deschis unele noi și a continuat să învețe (câteva programe de executive management, un MBA în leadership & sustenabilitate).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Sectiune


Comentarii

ZD
acum 5 ani
Cam multa ipocrizie aici! Pai despre deciziile manageriale care au dus la finalul asta nu vorbeste nimeni?


Branded


Related