[Povestea Graffiti BBDO] Lorand Balint: Toti invatam, toti descopeream lucruri noi. Oameni vii. Pentru mine era pestera lui Aladin

[Povestea Graffiti BBDO] Lorand Balint: Toti invatam, toti descopeream lucruri noi. Oameni vii. Pentru mine era pestera lui Aladin

Zilele acestea, Graffiti BBDO scrie finalul unui capitol important al publicitatii romanesti si anuntam saptamana trecuta ca vom reveni cu interviuri si povesti ale celor care au facut istoria primei agentii de publicitate din Romania infiintate dupa Revolutie. Lorand (Boti) Balint, Managing Director, Publicis Sport and Entertainment, a inceput la Graffiti in 2000, in departamentul de strategie, domeniu nou pe atunci. Mergea la cursurile lui Sorin Psatta, de la FJSC, si de la facultate pana la agentie, pasul a fost natural.

Intr-o seara ne povestea cata munca mai are pana dimineata (era ora 21.00) si m-am oferit sa il ajut. Am mers la Graffiti (unde tin minte ca era super animatie, l-am cunoscut atunci si pe Lucian Georgescu) si l-am ajutat cu o cercetare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related