Beko dezvăluie universul Built-in în cea mai nouă campanie de online

Beko dezvăluie universul Built-in în cea mai nouă campanie de online

Beko, liderul pieței europene de electrocasnice, lansează începând cu luna aprilie, în parteneriat cu FCB Bucharest și Bright Agency, campania Alege-ți universul Beko Built-in, o platformă online care aduce bucătăria în centrul atenției și, în același timp, un tool complet și folositor în procesul de achiziție a aparaturii electrocasnice.  

Campania expune întregul ecosistem al bucătăriei Beko, alcătuit din produsele electrocasnice încorporabile din categoriile de cuptoare, plite și hote, precum și segmentele de aparate frigorifice și mașini de spălat vase, toate acestea reunite sub headline-ul Alege-ți universul Beko Built-in.

„Am pornit de la premisa că, în viață, fiecare dintre noi trebuie să ia decizii. Unele sunt simple, nu implică un efort considerabil, dar altele adună ore întregi de documentare, de evaluat opțiuni, de căutat păreri și așa mai departe. Amenajarea bucătăriei nu face excepție de la regulă, până la urmă vorbim despre locul în care ne petrecem o bună parte a timpului. Scopul acestei campanii este de a facilita această decizie, punând publicului larg la dispoziție un volum generos de conținut specializat, interactiv și ușor de urmărit”, Gabriel Eremia (Marketing Manager Arctic).

 

„Universul Beko Built-in creează o lume plină de posibilități atunci când vorbim despre bucătăria ideală, așa cum este ea percepută de fiecare dintre noi în parte. Noua campanie își propune să redea aceste posibilități într-un mod cât mai sugestiv, astfel încât fiecare vizitator al platformei să se poată identifica ușor cu universul care i se potrivește mai bine. Alege-ți universul Beko Built-in își dorește să servească drept sursă de inspirație celor care nu vor să facă niciun fel de compromis în alegerea bucătăriei, fie că vorbim despre calitate, tehnologie sau design”, Alexandra Pascu (Brand Manager Beko).

 

Elementul central al campaniei, landing page-ul Descoperă Universul Beko Built In, prezintă șase colecții de bucătărie aliniate celor mai trendy tendințe de design, amenajare și echipare cu aparatură specifică, fiecare dintre acestea fiind asociată unui profil de consumator. Vizitatorii paginii vor avea acces la conținut specializat, dar accesibil și prezentat într-o formă interactivă. Fiecare bucătărie din platformă propune un tur virtual, o selecție de produse electrocasnice încorporate și tehnologiile acestora, ilustrate și explicate prin cinematics, precum și detalii despre extragaranție.

 

„La nivel strategic, ne-am pus următoarea întrebare: ce este Universul Beko și cum îl definim? Am setat ca punct de pornire cele șase colecții de bucătării aliniate la designul și standardele de performanță Beko, provocarea fiind de a crea un mediu cu care publicul să se identifice. Așadar, am investigat și identificat șase segmente de audiență care să răspundă nevoilor diferite pe care oamenii le pot avea de la o bucătărie. Ulterior, le-am asociat celor șase universuri Built-in, în funcție de un set bine definit de particularități.

Segmentarea a fost realizată pe mai multe criterii, de la vârstă la stil de viață și preferințe, astfel încât, fie că e vorba de tineri care locuiesc singuri, de cupluri, de familii, de oameni care preferă minimalismul sau de oameni care iubesc culorile și creativitatea, fiecare să își poată găsi colecția potrivită, care să îi reflecte personalitatea”, Adelina Marițiu (Strategic Planner FCB Bucharest).

 

„Prezentarea gamei de încorporabile în landing page-ul dedicat a urmărit transpunerea produselor într-o experiență digitală complexă, integrând tehnologii de web VR pentru a crea o legătură puternică între utilizator și produse. Am urmărit integrarea cât mai naturală a produselor încorporabile Beko în cele șase colecții și poziționarea acestora într-un mod autentic și creativ. Am mizat, de asemenea, pe ilustrarea tehnologiilor din spatele electrocasnicelor încorporabile Beko, descoperirea acestor tehnologii în platformă fiind facilitată de tehnologia CGI. Toate execuțiile de digital au fost gândite în jurul poziționării Beko drept un brand technology driven, cu tehnologii care contribuie activ la stilul de viață al fiecărui utilizator”, Casandra Voicu (Creative Director Bright Agency).

 

Pentru a ajunge în Universul Built-in care li se potrivește, vizitatorii sunt invitați să completeze un quiz rapid, bazat pe câteva întrebări despre preferințele lor de design, lifestyle și timp petrecut în bucătărie. În funcție de răspunsul la aceste întrebări, vizitatorul intră în versiunea 360 a bucătăriei potrivită personalității sale:

  • Dark Inox Elegance este colecția familiilor active și moderne, care preferă o bucătărie spațioasă. Tehnologia CombiSteam a cuptorului încorporabil scurtează perioada de gătire la abur, păstrând totodată nutrienții și vitaminele alimentelor.
  • Colecția Benita Grey este dedicată persoanelor cu un stil de viață liber, care pun ieșirile în oraș pe lista de priorități. Mașina de spălat vase Beko oferă o curățare rapidă și de până la cinci ori mai eficientă, datorită brațului rotativ încorporat.
  • Stilul de viață sănătos și designul de ultimă generație se echilibrează perfect în colecția de electrocasnice Inox with Black Glass. Lumina albastră a frigiderului Beko prelungește prospețimea fructelor și a legumelor continuând procesul de fotosinteză al acestora, cu ajutorul tehnologiei Active Fresh Blue Light.
  • Colecția Shiny White, cu un design curat, este concepută pentru cei care petrec mult timp în bucătărie și pun accentul pe calitate. High Efficiency Gas Burner, tehnologia integrată în aragazul Beko, reduce cu până la 35% timpul de gătire și cu 25% consumul de energie față de un arzător standard.
  • Rustic Traditional este creată special pentru persoanele cărora le place să se înconjoare de familie și de prieteni. Cu ajutorul tehnologiei 3D Cooking, cuptorul Beko gătește alimentele uniform și rapid pe toate suprafețele, datorită distribuirii regulate a căldurii.
  • Designul colecției Rustic Chic face din orice bucătărie un spațiu primitor, dedicat celor care tânjesc după liniște și confort. Hota Beko beneficiază de trei trepte de putere pentru reglajul absorbției, în funcție de preparatul gătit.

 

Echipele care au realizat campania sunt:

BekoGabriel Eremia – Marketing Manager, Alexandra Pascu – Brand Manager, Dan Chiriță – Digital Marketing Specialist, Alina Gabriela Matei - Digital Content Specialist , Adrian Ionut Pașita – Social Media Specialist, Mihaela Mușat – PR Coordinator

FCB Bucharest: Sonia Panait – New Business Development & Strategy Director, Adelina Marițiu – Strategic Planner, Viorel Holovaci – Senior Art Director, Paul Crăciunescu – Copywriter, Alexandra Rus – Senior Account Manager, Ștefania Dinu – Jr. Account Manager, Alina Ștefan – PR Director, Horia Anton – PR Manager

Bright Agency: Bogdan Nicoară - CEO, Casandra Voicu – Creative Director

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related