Un picut de Game of Thrones, sa ajunga la toata lumea

Un picut de Game of Thrones, sa ajunga la toata lumea

UPDATE:

Circus Pub anunta un meniu tematic:

Bine Boutique are noutati de iarna:

Sapient Imobiliare tine cu toate casele:

Publicis Romania a facut un spot pentru Orange despre fanii seriosi ai serialului: 

Si putina comedie in legatura cu orice nu strica niciodata:

 

 

Textul initial

S-au aruncat pe tron biscuiti si bere, s-au facut cimitire. Brandurile au folosit orice pretext in anticiparea ultimului sezon din Game of Thrones, care a inceput duminica seara, spre isteria tuturor, dar mai ales a echipelor de social media care a trebuit sa gaseasca si sa scoata ceva in legatura cu asta. 

Cei de la Netflix au intampinat serialul cu fair play: 

Si, spre bucuria celor prezenti, a urmat o scurta discutie intre cele doua branduri:

Apoi, McDonald's a facut un tron numai bun de mancat:

 

5togo a facut un pahar special care se foloseste doar pe internet:

Ministerul Afacerilor Externe nu a pierdut ocazia sa arunce in lupta doua personaje necuvantatoare:

ING intreaba de buget:

Bartera, la fel:

 

 Iar Lidl anunta vara cu putina iarna:

 

KFC revine cu campania ”Hot & Spicy” cu ocazia GoT:

Si, la final, un schimb de mailuri interesant intre Jon Snow si 23andme.com.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related