Techsylvania aduce în premieră în România oameni-cheie din companii precum Nike, BBC, Go-Jek și Softbank Vision Fund

Techsylvania aduce în premieră în România oameni-cheie din companii precum Nike, BBC, Go-Jek și Softbank Vision Fund

În 2019, Techsylvania pregătește o ediție-eveniment care redefinește conceputul conferințelor de tehnologie din Europa de Est. 50 de speakeri internaționali, oameni de decizie din companii precum Nike, BBC, Databricks, Doctor on Demand, Go-Jek, Grab sau Softbank Vision Fund vin în premieră în România pentru a participa la a 6-a ediție a Techsylvania. Ingineri, fondatori, investitori, CEOs din domeniul IT și bancar, dar și antreprenori, în total, peste 3.000 de participanți vor trăi, între 8 și 11 iunie, experiența Techsylvania. Totul într-o nouă “casă”, un spațiu inovativ și modern din punct de vedere tehnologic: Sala Polivalentă (BT Arena) din Cluj-Napoca. 

În cinci ani, Techsylvania a devenit cea mai mare platformă de creștere prin tehnologie din România și unul dintre cele mai importante evenimente de tehnologie din Europa de Est. Evenimentul este o poartă de acces spre piața de tehnologie din România pentru sute de investitori și locul de întâlnire a mii de profesioniși din sfera IT-ului și a afacerilor pe plan internațional din aproape 30 de țări. 

 

“Ce înseamnă creștere prin tehnologie? Înseamnă, pe de o parte, cele mai noi inovații în tehnologie și business de pe glob, idei revoluționare aduse de specialiști din întreaga lume și, pe de altă parte, facilitarea unui context de interacțiune între companii mari din România, antreprenori, startup-uri și fonduri de investiții, care creează sinergii de dezvoltare”, a explicat Oana Petruș, co-fondator și producător executiv al Techsylvania.

 

Pentru al șaselea an consecutiv, Techsylvania aduce în premieră în România nume importante precum: Ion Stoica, co-inițiatorul Apache Spark și co–fondatorul Databricks, o companie evaluată la 2,7 miliarde de dolari, cu clienți precum HP și Shell; Ajey Gore, CTO al Go-Jek, una dintre cele mai mari companii din Asia axată pe ride-sharing, logistică și plăți online și evaluată la 9,5 miliarde de dolari; Adam Jackson, co-fondatorul Doctor on Demand, platforma de consultații și sfaturi medicale oferite online, care a atras investiții de 165 de milioane de dolari; Shane Luke, director senior al departamentului de AI și machine learning al Nike, dar și Matthew Postgate, directorul tehnic și de produs al BBC. 

Techsylvania a adus în România, în cadrul celor cinci ediții, peste 100 de investitori, iar anul acesta nu este o excepție. Un fond de investiții, vedetă în USA, ajunge în 2019 la Cluj-Napoca. “Este vorba despre Softbank Vision Fund - un fond care deține 100 de miliarde de dolari în administrare și care a luat Silicon Valley prin surprindere - fiind reprezentat la Techsylvania de vice președintele fondului, Sakshi Chhabra Mittal”, a explicat Vlad Ciurcă, co-fondator și producător executiv al Techsylvania.

Pe 10 iunie, în paralel cu conferința, va avea loc ediția cu numărul patru a Startup Avalanche, competiția internațională dedicată startup-urilor din toată lumea, organizată în parteneriat cu Risky Business. Echipele vor avea șansa să își prezinte proiectul în fața investitorilor. În doar trei ediții, peste 750 de startup-uri au aplicat în cadrul Startup Avalanche pentru a fi prezente la Techsylvania, iar 48 de proiecte din 20 țări au fost selectate pentru semifinale. Dintre acestea, unul a fost cumpărat – Ebriza, 10 au avut parte de investiții majore, iar alte 17 au încheiat noi parteneriate. Astfel, 1 din 5 startup-uri prezente la Startup Avalanche a obținut o finanțare în urma participării.

Anul acesta, Techsylvania se desfășoară între 8 și 11 iunie la Sala Polivalentă (BT Arena). “Ne-am dorit un spațiu mai generos în care să le putem oferi participanților o experiență unică, completă și care să ne permită să deschidem evenimentul pentru cât mai mulți participanți din industria IT și non-IT.”, a explicat Oana Petruș, co-fondator și producător executiv al Techsylvania.

Toate acestea sunt argumentele pentru care 45% dintre participanți aleg să se reîntorcă la Techsylvania în fiecare an, iar 9 din 10 recomandă evenimentul și altor persoane.

Biletele se pot cumpăra de pe online. Până pe 15 aprilie puteți beneficia de prețul “Early Bird” de €69 pentru biletul Builder și €129 pentru accesul Premium.

Această ediție nu ar fi putut avea loc fără sprijinul partenerilor care susțin Techsylvania. Aceștia contribuie activ la creșterea comunității IT și non-IT pe plan local, dar și internațional.

George, primul banking inteligent din România este partener principal al Techsylvania 2019. Dezvoltat în baza mai multor cercetări avansate digitale, George a fost creat de echipe de IT, design, psihologi și sociologi, oferind un întreg ecosistem digital. Prin George, oricine poate deveni, în mai puțin de 10 minute, client bancar cu cont curent și card dedicat, fără să facă niciun drum la bancă, exclusiv online, de pe telefon, tabletă sau laptop.

Medicover, singura companie privată de îngrijire medicală și de diagnostic cu experiență internațională din România este partener principal al Techsylvania 2019. În peste două decenii de prezență pe piața din România, Medicover și-a extins prezența, ajungând la o rețea de 37 de clinici în București și în țară, peste 200 de clinici partenere și două spitale: Spitalul Medicover în București și Spitalul Pelican, în Oradea.

BMW Group România este partenerul de inovație al Techsylvania. BMW ne dezvăluie o lume conectată inteligent. Servicii digitale, entertainment, confort și siguranță sunt toate integrate în tehnologiile din modelele BMW. Serviciile BMW ConnectedDrive asigură o comunicare permanentă între smartphone şi automobil pentru a simplifica orice călătorie.

Lista susținătorilor Techsylvania continuă cu: glo™, Metro Systems, OMV Petrom, Betfair România, Wolfpack Digital, Telenav, certSIGN, Macadamian, Novis Plaza, Emerson.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related