Copywriterii trec la nivel intensiv într-un nou program de training organizat de Cursuri Creative

Copywriterii trec la nivel intensiv într-un nou program de training organizat de Cursuri Creative

Copywriterii care au depășit etapa inițierii își pot perfecționa aptitudinile într-un nou program de training intensiv, organizat de Cursuri Creative. Programul vine în completarea cursului deja consacrat de Inițiere în copywriting, susținut de fondatorul RomanianCopywriter, Cătălin Ionașcu, și va fi organizat în perioada 6 - 7 aprilie, în București.

În cadrul noului program, participanții vor învăța să scrie conținut pentru site-uri și bloguri, într-un mod atractiv și ancorat în strategia SEO a brandului.  

 

În cei trei ani de la lansarea pe piață a cursurilor de copywriting, agenția de training a consolidat un portofoliu de peste 100 de organizații care au beneficiat de pregătire, cu un număr total de peste 300 de participanți. Cursurile de copywriting sunt organizate în București și Cluj, iar din luna mai, vor fi lansate primele sesiuni de training în Brașov, spune Bianca Preda (business manager în cadrul agenției Cursuri Creative).

 

Cererea pentru content writeri care să poată crea conținut de calitate este tot mai mare, de aceea focusul nostru este pe livrarea unor informații de calitate, care să aibă o aplicabilitate imediată pentru participanți. Scopul cursului intensiv de copywriting este să consolideze aptitudini deja create și să perfecționeze anumite tehnici care țin de mesaj și ancorarea conținutului în strategia de comunicare a unui brand. Conținutul pentru online nu mai ține de inspirație, ci de modul în care folosești această inspirație pentru a livra un mesaj puternic către publicul tău”, a declarat Cătălin Ionașcu (trainerul cursului de copywriting).

 

De peste 7 ani, Cătălin Ionaşcu scrie conţinut online pentru companii româneşti şi internaţionale. Până în prezent, a scris pentru peste 250 de companii dintr-o gamă variată de industrii şi a susţinut peste 500 de ore de training în copywriting, content writing şi marketing online. În medie, Cătălin scrie aproximativ 1000 de cuvinte în fiecare zi.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related