Cumulat, Iuliana Panache și Dan Moga au la activ nu mai puțin de 18 ani petrecuți în trustul Pro. O perioadă în care Iuliana prelua marketingul radiourilor din trust, unde principiul "cu bani poate oricine, hai să vedem cum merge fără" a obligat-o, alături de echipa ei, să opereze foarte creativ. De cealaltă parte, Dan a ajuns în Departamentul Promo al ProTV după absolvirea Școlii de Jurnalism TV BBC; unul dintre primele lui proiecte a fost promo-ul premierei Seinfeld în România. Ulterior, a devenit producător principal, apoi coordonator al departamentului; pe lângă lucrul pe toate posturile TV și radio din trust, aici intrau și publicațiile, producțiile din Buftea sau proiectele pentru compania-mamă, Central European Media Enterprises (CME).
Din trustul Pro direct în Mindopoly. Iuliana Panache și Dan Moga, la 8 ani de antreprenoriat
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: