Uite ce se întâmplă când încerci să convingi oamenii să voteze

Uite ce se întâmplă când încerci să convingi oamenii să voteze

Da, duminică este termenul limită pentru înscrierile competiției "Convinge Romania ca Fiecare Vot Conteaza!". Urmeaza evaluarea, delimitarea, implementarea si, numaidecat, votarea/observarea din prima runda electorala, pe 26 mai.

Aici, la IQads, e dovedit faptul că presiunea ultimei sute de metri aduce inspirație. Așa că vă așteptăm cu idei pentru brieful democrației. Pot fi sumbre sau optimiste, emoționale sau raționale, înflăcărate sau amuzante. E loc pentru orice. Chiar și pentru abordări șocante, așa cum arată înscrierea lui Marc Borțun (care are, până acum, 3.800 de share-uri  pe Facebook). Dăm mai departe povestea acestei înscrieri, în speranța că vă va inspira. 

Vlad Petreanu a găsit-o Reddit și a dat de veste pe Facebook , alături de întrebare:

Nu e cam sumbră abordarea? 

Cei mai mulți au răspuns că Nu, deloc, realitatea e și mai sumbră:

Postarea a avut 1,8 mii de share-uri și a ajuns între timp și la Lucian Mîndruță, unde a adunat și acolo peste 1000 de reacții și 374 de share-uri. 

Și, dacă totuși, vi se pare cam sumbră, mai avem propuneri și aici. Sau le așteptăm pe ale voastre, până pe 31 martie. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related