[Convinge Romania] Trei propuneri via Natalia Stefanescu si Catalin Gazdac: gamification cu timbrul de vot, Romania in 2029 si fraude electorale istorice

[Convinge Romania] Trei propuneri via Natalia Stefanescu si Catalin Gazdac: gamification cu timbrul de vot, Romania in 2029 si fraude electorale istorice

Trei noi intrari in competitia "Convinge Romania ca Fiecare Vot Conteaza!", care ajunge la saturatie de inscrieri pe 31 martie, adica duminica. Urmeaza evaluarea, delimitarea, implementarea si, numaidecat, votarea/observarea din prima runda electorala, pe 26 mai. 

Natalia Stefanescu si Catalin Gazdac sunt din Cluj si au 31, respectiv, 25 de ani. Ea a fost account manager intr-o agentie, apoi intr-o companie de big data/online advertising; de un an, este si mamica. El isi imparte timpul intre un proiect de freelancing, brandul minimal x design, si rolul de Production Manager intr-o companie de IT si e-commerce.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related