Începând cu 2019, Geometry România devine Hub de Marketing Experiențial pentru clienții din regiunea Europei Centrale și de Est ai rețelei, biroul din București coordonând încă din 2013 campanii de Shopper și Experiențial Marketing la nivel global și regional pentru companii precum Coca-Cola, British American Tobacco, P&G, Danone si Philips.
La conducerea hub-ului se află Raluca Samoilă, cu un know-how creat în 15 ani, activând în toate cele 3 mari tipuri de entități implicate în Shopper Marketing: client (Reckitt Benckiser, GSK, L’Óreal), retailer (Cora) și agenție. Raluca a deținut roluri de management în departamente de Marketing, Trade Marketing și Vânzări, coordonand proiecte la nivel local și regional.
„Cred că e esențial, pentru orice fel de inițiativă de marketing experiențial, să cunoști foarte bine toți actorii implicați în proces, de la idee la implementare. De cele mai multe ori, ideile rămân la nivel de propunere pentru că nu se cunosc rolurile tuturor departamentelor de la client, care sunt nevoile lor și cum funcționează interacțiunea factorilor de decizie, de la Marketing la Vânzări și apoi la Trade.
Munca de agenție nu se termină după ce s-a aprobat ideea de către brand manager. Odată ce ai aprobată o idee care în PPT pare excelentă, trebuie să știi cum să fluidizezi procesul de la client, să știi ce argumente sunt necesare pentru retailer, care sunt nevoile lui de customizare și de logistică, pentru ca toată lumea implicată să vadă clar ce are de câștigat”, declară Raluca Samoilă (Regional Shopper Marketing Director, Geometry România).
„Raluca vine cu un mix de know-how foarte rar întâlnit în piață. Ea deține, ca experiență în shopper marketing, ceea ce am putea numi „The Supreme Triad”: agenție, client și retailer. Numai cineva care s-a format ca lider experimentând specificul fiecărei instanțe, poate reuși să le aducă pe toate împreună, la aceeași masă, pentru ca fiecare entitate să-și atingă obiectivele pe care și le-a propus.”, a declarat Mircea Pascu (Managing Director, Geometry România).
Hub-ul regional de marketing experiențial Geometry lucrează anual pentru 60 de branduri ale clienților regionali și globali, totalizând un număr de peste 270 de campanii și activări de brand și 20 de toolkit-uri regionale și globale.