Sunt studii care au dovedit ca doua felii de real-time marketing, amestecate cu cimbrisor, saliva de cal si inghetata de propolis pot cantari mult in brandul unei companii. Am ales spre exemplificare micul stunt facut de prietenii de la Vola.
I-am ales complet subiectiv, pentru ca e o executie simpatica. Dar si pentru ca nu sunt la primul exercitiu de genul asta. Mai stiti cand Viorica a confundat Pristina cu Podgorica. Zilele astea face acelasi lucru cu Tel Avivul si Ieursalimul, sa speram ca nu iese razboi nici de data asta. Fingers crossed, Veorico!
Ei bine, de data asta a fost doamna Steer cea care a cazut, inca o data, victima necunoasterii si a incapatanarii. Pentru cine nu a fost pe faza zilele astea, intr-o discutie cu un doctor, Olivia Steer a citat ceva cu aluminiu, alimente, vaccinuri si lapte. Ca de obicei, pe langa.
O sa tragem si o concluzie, ca sa fie clar de partea cui suntem: ne vaccinam copiii si mergem in teambuilding in Cipru.