Alvogen a organizat la începutul anului 2019 un pitch internațional de comunicare la care au fost invitate să participe agenții de publicitate din România și Polonia. Licitația a avut drept obiectiv construirea unui plan de comunicare regională pentru Persedon prin care să se definească o poziționare clară și puternică în categorie și să comunice într-un mod unitar, coerent și creativ beneficiile diferențiate ale celor două produse din gamă, respectiv: Persedon Zi și Persedon Noapte.
În urma testărilor efectuate în ambele țări, conceptul câștigător a fost cel propus de agenția Pumpkin Studio din România: „Nu stresul te doboară, ci reacția ta la stres”.
„Cred cu tărie că piața farma trebuie să fie mai curajoasă în sensul creativității și să nu se mulțumească doar cu statutul de categorie care investește de câțiva ani cele mai mari bugete în comunicarea TV. Astfel, printr-o creație plină de umor și personaje atipice, Persedon – gama de sedative pe bază de ingrediente naturale, nu promite dispariția grijilor și a problemelor din viața noastră, ci doar ne invită să le gestionăm mai bine. <<Nu stresul te doboară, ci reacția ta la stres>> este mesajul care a convins nu numai consumatorii români, dar și consumatorii din Europa Centrală și de Est, noua campanie Persedon fiind de amploare regională.” , Alina Rădulescu (Marketing Manager OTC CEE).
Din partea echipei Alvogen: Alina Rădulescu – Marketing Manager OTC CEE, Alexandra Bolozan – Product Manager Alvogen România, Maciej Rutkowski – Product Manager Alvogen Polonia.
Echipa Pumpkin Studio care a participat la realizarea acestei campanii a fost coordonată de Dragoș Rădulescu în parteneriat cu Claudiu Leonte – Homemade Stuff.
Casa de producție implicată în campanie a fost MultimediaEst: Dragoș Potop – producător, Bogdan Moldoveanu (Hypno) – regizor.