”Ne vedem la Unirii, la Mec” tocmai s-a transformat, pentru o vreme, in ”Ne vedem la Unirii, la trollingul cu cafea”. In ceea ce ma priveste, produsul pe care-l consum in mod constant de la Starbucks este suculetul ala bun de portocale. E licoarea zeilor. In rest, necunoscator in ale cafelei, meh.
Dar nu preferintele mele de cafegiu sunt date spre dezbatere azi (si ieri), ci meshul Starbucks. 5 lei pe o cafea, lunea la prima ora, e o idee buna de marketing. Asta daca nu cumva sunt altii care o vand cu 5 lei in fiecare zi, iar apoi se misca fasnet in outdoor.
Asta inseamna sa pui hashtagul to good use. Sunt doua branduri simpatice, care ne tin treji in fiecare zi, spre munca. Iar pentru luna ianuarie, cei de la 5 to go chiar au castigat Top3-ul ADC pentru outdoorul cu ”More coffee, less bucks”. In fine, declaram remiza, deocamdata. Iar pe internet, declaram ca memarii s-au achitat ok de sarcini inca o data.
Alexandru Turcan (via Wu-Topia) face apologia aparatului.
Iar Marius Lapusan (tot via Wu-Topia) ne aminteste de rolul corporatiilor in tara asta.
[Update: 21:03.2019 | Ora: 11]
Reprezentantii Starbuks Romania vin cu urmatorul statement:
“Așa cum ne-am obișnuit clienții, Starbucks permanent inovează, testează, verifică dorințele acestora, iar această campanie a fost gândită pentru zilele mai dificile de luni când toată lumea are nevoie de două cafele în loc de una, la fel de bune ca în restul săptămânii”