Joi începe Conferința Linked Culture - Management și Marketing Cultural

Joi începe Conferința Linked Culture - Management și Marketing Cultural

Discuții despre cultura din România și managementul ei, despre cum o vindem și care este evoluția marketingului cultural în țara noastră, rezumate în două zile la Conferința Linked Culture din Timișoara.

Cei mai importanți manageri și producători de evenimente din România, organizații ca Emagic, editura Nemira, DokStation, instituții publice și private ca Muzeul de Artă Recentă și Direcția Județeană pentru Cultură Timiș, scriitori și jurnaliști se întâlnesc la Timișoara pe 21 și 22 martie între orele 09 - 17, la a treia ediție Linked Culture - singura conferință de management și marketing cultural, care se adresează atât sectorului public, cât și celui privat din România.

Linked Culture este dedicată întregului arsenal de practici culturale, unde Managementul, Marketingul și Arta, în toate formele sale, se îmbină armonios. Formatul conferinței îmbină prezentări, dezbateri și ateliere practice, încurajând schimbul liber de idei și experiență. Conferința pune față în față operatori culturali din instituții publice sau private, producători și artiști cu operatorii culturali din zona de centru și vest a țării.

Anul acesta organizatorii au pregătit pentru publicul interesat 4 ateliere, dintre care amintim: “Cum se evaluează un proiect?” care va răspunde întrebărilor: de ce ar trebui să dezvoltăm proiecte culturale, ce trebuie avut în vedere când redactăm un proiect cultural și cum se evaluează un proiect cultural, și “Publishing independent și crowdfunding”, care va arăta modalități de conectare cu cititorii și cum să îi convingi să sprijine cultura prin acțiuni de crowdfunding.

O parte dintre invitații din acest an sunt: Erwin Kessler - directorul Muzeului de Artă Recentă, Ana Nicolau - directorul editurii Nemira, Marius Chivu - redactor-editor al revistelor Dilema veche şi Iocan, George Pleșu - directorul galeriei de artă contemporană Borderline Art Space din Iași, Laura Coroianu - director Awake Festival, Guido Janssens - Managing Partner Emagic și Luiza Vasiliu - scriitoare și coordonatoare a publicației culturale Scena9, alături de mulți alți operatori culturali din Timișoara.

Cea de-a treia ediție a evenimentului vine cu o noutate: proiecții de film documentar din oferta DokStation (Documentary Film Festival) care combină două dintre cele mai populare arte - filmul și muzica. În cadrul serii vor fi proiectate filmele: Two Sevens Clash: Dread Meets Punk Rockers (2017) și Hansa Studios: By The Wall 1976-90 (2018).

Proiecțiile sunt găzduite de Sala Studio a Casei Artelor (str. Augustin Pacha nr. 8) în data de 21 martie, începând cu ora 18:30, iar accesul publicului la eveniment este liber, în limita locurilor disponibile.

Evenimentul va avea loc la Timișoara, în 21-22 martie 2019, la INCUBOXX.

Biletele pentru ambele zile ale conferinței sunt în valoare de 189 de lei, iar pentru fiecare zi în parte: 139 de lei pentru prima zi, respectiv 69 de lei pentru cea de-a doua zi. Ele pot fi achiziționate în format electronic.

Studenții beneficiază de un discount de 50% din prețul întreg al biletelor pentru ambele zile ale evenimentului.

Parteneri: Danone, Cramele Recaș, Apa Aur’a

Partener de ospitalitate: Fornetti

Parteneri media: IQads, Smark, Revista ALTFEL, Agerpres

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related